Gå til innhold

FU: Har du begynt med juleforberedelsene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i sommer kjøpt noen få ting til pakkekalenderen. Og så har jeg rukket spvidt å tenke på at vi ikke vet hvem vi skal feire jul hos eller ha på besøk eller hva vi skal denne jula, og at det snart er på tide å få ut finger'n på den fronten;-)

Skrevet

Jeg har kjøpt inn noen julegaver. 5-6 stk kanskje. I går sang småjentene flere julesanger, så her er det opptrapping ;o)

'' I går sang småjentene flere julesanger''

Hvis jeg skal ta med den yngste generasjonen i denne tråden, så må jeg nevne at poden allerede før skoleferien var slutt tok fram Blåfjell-CD'en og hørte litt på den:-)

Skrevet

Glemte å si at kjolen til julebordet er klar :0)

Er jo juleforberedelse det også! ;0)

Skrevet

Jeg holder på og forbereder en juleutstilling, men det blir langt fra krybbe, Jesusbarn, engler og nisser og Rudolf, så jeg vet ikke helt om det regnes.

Skrevet

Eg kan se det for meg.

Eg er på Juleseminar for tiden, meg bakerst til høyre:

http://dl3.glitter-graphics.net/pub/137/137919ib8jnhvlad.gif

Er det en agurk eller en banan du har nedi den røde godteposen? Hva det nå enn er, husk å fjerne det før du skal gjennom sikkerhetskontrollen, særlig hvis det er pakka inn i sølvfolie. Han var flau han band-medlemmet som hadde glemt å ta av seg kostymet etter en konsert, og ble stoppet i sikkerhetskontrollen...

Skrevet

Begynner ikke med sånt før 1. søndag i advent.

Jeg er av dem som klistrer klistremerker med "Vent til advent" på julemarsipanen i september, oktober og november

Skrevet

Jeg har kommet såpass langt at det i dag slo meg - det er faktisk ikke lenge til jul! Så gjenstår det bare å se hvor mange måneder jeg skal tenke dette før jeg faktisk får noe gjort..

Skrevet

Jeg har da ikke tenkt på jula enda, er jo akkurat kommet hjem fra sommerferie. Jeg skal kjøpe tre presanger + presang til meg sjøl og juletre + noen nisser skal opp noen dager før julaften og julegardinene skal opp 1. desember.

Og det er det.

Skrevet

'' I går sang småjentene flere julesanger''

Hvis jeg skal ta med den yngste generasjonen i denne tråden, så må jeg nevne at poden allerede før skoleferien var slutt tok fram Blåfjell-CD'en og hørte litt på den:-)

Det er veldig koselig med julesanger da :o) Vår yngste har sunget diverse julesanger helt siden sist jul. Jeg tror jula gjorde inntrykk på henne ;) Nå som hun er 3 gleder hun seg også på en helt annen måte enn før forrige jul. Hun vet hva det er nå, he he.

Skrevet

Da må du forte deg, så du tar igjen det tapte.

He, he - kommer nok i mål skal du se :)

Skrevet

''Ogsà skal jeg bestille litt mat/snacks fra Norge :-) Mat er VIKTIG.''

Jada mat er viktig, ingen tvil om det.

Du bør også bestille "snø på boks" sånn at du kan tro det er vinter ute, så kan du også spreie "rim" på rutene og sette air condition anlegget på fullt! :)

Litt sen med à svare, men.... Skal notere meg snò pà boks ja! Ogsà slik ròd tape for à lage ruter pà vinduene :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...