Gå til innhold

Verdens ende i 2012 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette synes jeg ikke noe om, verden består nok etter 2012 også. Jeg vet ikke hvor mange ganger det er spådd at jorden skal gå under og mange årstall er nevnt, men vi eksisterer ennå.

Skrevet

Sist verden skulle gå under var onsdag i denne uka kl 11.30. Jorda går sikkert under en eller annen gang, men jeg tror ikke vi kan regne ut når. Det kommer nok som julekvelden på kjerringa, tenker jeg.

Skrevet

At naturkreftene blir sterkere og sterkere grunna global oppvarming, det tror eg på, men ikkje at verden går under i 2012.

Det er klart verden "går under" før eller siden, og det på grunn av menneskeskapte årsaker, altså noe som "trigger" naturkreftene til gå bananas!

Men så lenge vi er opptatt av økonomisk vekst og størst mulig forbruk, så må det bare bli slik, vi ber om det og ta må vi være villige til å akseptere konsekvensene.

Les diktet: "TIL JORDEN (med vennlig hilsen)" av Rolf Jacobsen

http://www.rolf-jacobsen.org/html/tidligeredikt.htm

Skrevet

De har kanskje blitt inspirert av at Maya kalenderen stopper i 2012, som allerede har fått mange til å tro at verden går under da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...