Gjest problemløsing, sikkert kjent problem! Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Jeg har ganske ny pc med Vista Home edition. Problemet er at den ikke vil starte opp. Den henger seg i oppstarten. Eneste måte er å dra ut kontakten og starte på nytt. Da blir det feilsøkingsmodus / gjenoppretting før de siste programendringer, etc. etc. Den funker deretter normalt til neste oppstart. Først så det ut til at det var Norton 2008 som forårsaket problemet. Men nå "tåler" den heller ikke de automatiske oppdateringene i Windows. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har prøvd alt jeg kan tenke på. Er det noen som bør kunne gi support på dette, Dell som jeg kjøpte pc-en gjennom, med programvare installert? (ikke med Norton, for det har jeg gjennom nettabonnementet mitt). Eller Norton? Er det noen grei måte å gå frem på? 0 Siter
Gjest Palene Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Jeg går utifra at du har prøvd å avinstallere Norton uten hell? Hvis du ikke hadde problemer før du installerte Norton, så bør du kontakte Symantec, selskapet som står bak Norton. Det kan hende det er en enkel måte å fikse problemet. Jeg har veldig dårlig erfaring med kundeservicen til Dell, så jeg ville heller reinstallert hele Vista før jeg ringte Dell, men det er kanskje bare meg 0 Siter
Gjest rota Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Norton sin 2008 pakke er veldig omfattende greier, og den hadde jeg problemer med også. Men det ble veldig mye bedre da jeg stengte av den phishing greia. Har du prøvd det? 0 Siter
Gjest problemløsing, sikkert kjent problem! Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Norton sin 2008 pakke er veldig omfattende greier, og den hadde jeg problemer med også. Men det ble veldig mye bedre da jeg stengte av den phishing greia. Har du prøvd det? Nei.. har ikke turt. Men det er kanskje en 'overderevet' beskyttelse?? Enig i at det er veldig omfattende. Og litt kjedelig å sette seg inn i alle elementene. 0 Siter
Gjest problemløsing, sikkert kjent problem! Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Jeg går utifra at du har prøvd å avinstallere Norton uten hell? Hvis du ikke hadde problemer før du installerte Norton, så bør du kontakte Symantec, selskapet som står bak Norton. Det kan hende det er en enkel måte å fikse problemet. Jeg har veldig dårlig erfaring med kundeservicen til Dell, så jeg ville heller reinstallert hele Vista før jeg ringte Dell, men det er kanskje bare meg Takk! Notert. Ja Dell gjør det vanskelig (unntatt før de har solgt, da har de fin chat-tjeneste på norsk.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.