Gjest ikke fan Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Skjønner meg ikke den "sporten" der.Er det ekte eller er alt bare plamlagt og skuespill? 0 Siter
Gjest ugggggggggggg Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Det heter Wrestling. Det er skuespill. 0 Siter
Jølsen Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Samma det vel! Å se feite slasker hoppe på hverandre fra det øverste hjørnet iført noe jeg kun kan tolke at er en bleie, er ren underholdning! Kombineres gjerne med en kasse øl og ubegrenset med chips! 0 Siter
Gjest ugggggggggggggg Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Samma det vel! Å se feite slasker hoppe på hverandre fra det øverste hjørnet iført noe jeg kun kan tolke at er en bleie, er ren underholdning! Kombineres gjerne med en kasse øl og ubegrenset med chips! Det er vel derfor du er så feit og heslig. Overvektig chipsfråtsende ustabil drittsekk 0 Siter
Jølsen Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Det er vel derfor du er så feit og heslig. Overvektig chipsfråtsende ustabil drittsekk Nytt nick for anledningen igjen? Begynner å bli endel nå kanskje? :-) Og jeg er hverken feit eller noe av det andre du skriver :-) 0 Siter
Gjest Forbanna Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Det er vel derfor du er så feit og heslig. Overvektig chipsfråtsende ustabil drittsekk Og det syns du om overvektige? 0 Siter
Jølsen Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Og det syns du om overvektige? Hun er bare sur fordi jeg ikke liker henne, det er ikke noe å bry seg om :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.