Bookworm Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Katten kan ha kumelk som ikke har vært behandlet. Ja, men kjære - jeg har da aldri kumelk som ikke har blitt behandlet:-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Ja, men kjære - jeg har da aldri kumelk som ikke har blitt behandlet:-) Ikke???!! Trodde da de fleste i det minste hadde _ei_ ku!!! *sjokkert* ;0) 0 Siter
Mirabell Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Så koselig med kattunge :-) Du kan kjøpe kattemelk i vanlig dagligvare (det står gjerne sammen med kattematen, på små flasker). Jeg fikk også vite av vetrinæren at kattunger kunne få geitemelk, fant det på små kartonger sammen med melka i dagligvarebutikk. Men du kan også gi den tørrfor beregnet på kattunger. Noen katter tåler kumelk, andre ikke (får løs mage). Katten min fikk litt geitemelk sammen med tørrfor da han var liten (men litt eldre enn din). Nå er han voksen, og får noen ganger en liten skvett med kaffefløte. En riktig fløtepus :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.