Gå til innhold

å ha blitt misbrukt av en jeg var glad i


Gjest fornuft eller følelser...eller begge?

Anbefalte innlegg

Gjest fornuft eller følelser...eller begge?

merker jeg sliter med hvordan jeg skal forholde meg til min farmor som misbrukte meg som barn.jeg var veldig glad i henne som barn,men som voksen tillater jeg ikke den slags.skal jeg dømme henne etter handling eller følelser?

hun ødela jo min seksualitet!og hun manipulerte meg til å tro det var snakk om kjærlighet!!:( dette er en religiøs person som mener gud ga henne lov til dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest klokkeline

Enten er din farmor gal, eller veldig ondskapsfull. Man gjør ikke sånt imot et barn, det er forferdelig galt. Skylden er hennes uansett Gud eller religion. Det er bare noe hun skjuler seg bak.

Håper du kommer deg igjennom dette, søk hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gjerne si noe "klokt", for vet hva det vil si å ha vært/være glad i den som har vært jævlig mot en. Er fortsatt ikke enig med meg selv hva som gjelder. Og jeg vet ikke hva jeg skal si. Synes det er noe av det vanskeligste. Men du er iallfall ikke alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fornuft eller følelser

Enten er din farmor gal, eller veldig ondskapsfull. Man gjør ikke sånt imot et barn, det er forferdelig galt. Skylden er hennes uansett Gud eller religion. Det er bare noe hun skjuler seg bak.

Håper du kommer deg igjennom dette, søk hjelp!

takk for litt logikk oppi det hele!gal eller ondskapsfull tror at jeg skriver under på.gud er ingen unnskyldning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fornuft eller følelser

Ville gjerne si noe "klokt", for vet hva det vil si å ha vært/være glad i den som har vært jævlig mot en. Er fortsatt ikke enig med meg selv hva som gjelder. Og jeg vet ikke hva jeg skal si. Synes det er noe av det vanskeligste. Men du er iallfall ikke alene!

takk for svaret iallefall:) godt det ikke bare er jeg som er unormal oppi det hele!bare synd sånne overgrep forekommer overhodet:( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...