Gå til innhold

Sum presang bryllup ? Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillesøsteren min på 27 skal gifte seg. Hvor mye er det vanlig for søsken å gi for ? De gifter seg utenlands, men skal ha en LITEN tilstelning når de kommer hjem.

Skrevet

Vi fikk mellom 1000 og 1500 fra søsken. De fleste ga 1000.

Skrevet

Et par tusen syns jeg er passende, hvis man er voksen og i jobb.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221425410' post='3958644]

Det beror på egen økonomi.

Godt svart hehe. Er midlertidig ufør pga vonde ledd. Har vel utbetalt 10.000 md.

Skrevet

Godt svart hehe. Er midlertidig ufør pga vonde ledd. Har vel utbetalt 10.000 md.

Skal du leve for de 10000, eller er det noen andre som forsørger deg? Hvis det er det du har å leve for anbefaler jeg deg å be om å få skrive navnet ditt på kortet som følger dine foreldres eller søskens gaver.

Skrevet

Skal du leve for de 10000, eller er det noen andre som forsørger deg? Hvis det er det du har å leve for anbefaler jeg deg å be om å få skrive navnet ditt på kortet som følger dine foreldres eller søskens gaver.

Skal leve for de ja, og ingen forsørger meg. Ingen flere søsken heller, og en mor som har utbetalt samme sum som meg pr md

Skrevet

Skal leve for de ja, og ingen forsørger meg. Ingen flere søsken heller, og en mor som har utbetalt samme sum som meg pr md

Da hadde jeg spleisa med mor og kjøpt en gave til 500. Så kan du jo lage en sang til dem, eller noe annet personlig, i tillegg til presangen.

Skrevet

1000 kr kanskje?

Visst du finner den perfekte gaven, så synes jeg ikke prisen har noe å si. Samme om det koster 100 eller 1000...

:0)

Skrevet

1000 kr kanskje?

Visst du finner den perfekte gaven, så synes jeg ikke prisen har noe å si. Samme om det koster 100 eller 1000...

''Visst du finner den perfekte gaven, så synes jeg ikke prisen har noe å si. Samme om det koster 100 eller 1000... :0)''

Enig i det. Synes altfor mange henger seg opp i nøyaktig hva gaven koster.

Skrevet

1000 kr kanskje?

Helt enig :o)

Det er tanken som teller :o)

Gjest Sånn ca?
Skrevet

Jeg vet ikke helt, men 500 minst, 1000 er mest vanlig? Sånn ca?

Skrevet

Et par tusen syns jeg er passende, hvis man er voksen og i jobb.

2000 syns jeg er mye å gi til søsken, 1000 er helt passe om man har normal økonomi og er i jobb. Er man student eller "fattig" av andre grunner holder kanskje rundt 250? Det spørs jo hva man finner av gave... kanskje er man heldig og finner noe på salg. 500 er også ok. Men 2000 syns jeg er for mye.

Toppen 1500 vil jeg si :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...