Gå til innhold

Bacalao...

Gjest Bacalaoooooo

Anbefalte innlegg

Gjest Bacalaoooooo
Skrevet

Bør bacalao serveres i dyptallerkener eller kan jeg bruke vanlige middagstallerkener? Det er jo litt kraft i bacalao - som jo er så god...

Skal ha selskap, men fant ut at jeg ikke har nok dyptallerkener... mulig jeg må kjøpe.

Jeg ammer - tror dere babyen vil reagere på dette? Noen som har erfaring med det? Tanten min mente det er kraftig kost og at det kanskje kan være uheldig nå når jeg ammer. Babyen er ca. et halvt år nå. Reagerte litt på hvitløk i starten, men jeg har spist grillkrydder med hvitløk og det har gått greit, samme med vanlig løk. Hva tror dere? Det er jo masse tomater, paprika, løk, cayenne og hvitløk i bacalao....

Skrevet

Vi får det alltid servert i vanlige middagstallerkener. Jeg har spist det selv om jeg ammet, og de små har fått spise det selv før de har vært året. Mine har ikke hatt ømfintlige mager. Det er en fantastisk rett som både store og små hos oss elsker :)

Skrevet

Jeg tror ikke babyen din vil reagere på om du bruker vanlige middagstallerken eller dyptallerken, men du kan jo eventuelt spørre.

Gjest duh jølsen ;-)
Skrevet

Jeg tror ikke babyen din vil reagere på om du bruker vanlige middagstallerken eller dyptallerken, men du kan jo eventuelt spørre.

haha det var jo ikke det jeg mente da Jølsen hehe, tenkte mer på ingrediensene :)

Ang. dyptallerken og vanlig tallerken tenkte jeg litt praktisk.

Gjest Bacalaoooooo
Skrevet

Vi får det alltid servert i vanlige middagstallerkener. Jeg har spist det selv om jeg ammet, og de små har fått spise det selv før de har vært året. Mine har ikke hatt ømfintlige mager. Det er en fantastisk rett som både store og små hos oss elsker :)

Det blir ikke mye søl da når det er vanlige middagstallerkener det serveres i?

Skrevet

haha det var jo ikke det jeg mente da Jølsen hehe, tenkte mer på ingrediensene :)

Ang. dyptallerken og vanlig tallerken tenkte jeg litt praktisk.

:-D

Skrevet

Det blir ikke mye søl da når det er vanlige middagstallerkener det serveres i?

Nei, det synes jeg ikke. En trenger jo ikke å ha så mye på tallerkenet på en gang. Jeg liker godt å mose potetene i krafta.

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. En trenger jo ikke å ha så mye på tallerkenet på en gang. Jeg liker godt å mose potetene i krafta.

Vi har alltid dype tallerkner. Da vi skulle ha bacalao til flere enn vi er i storfamilien i fjor, gikk jeg på Jernia og kjøpte ti hvite, helt enkle dype for veldig lite penger (husker ikke summen). De kan passe til våre vanlige blå og hvite om vi dekker annen hver hvit og blå og annenhver hvit.

:)

Gjest Trådstarter
Skrevet

Vi har alltid dype tallerkner. Da vi skulle ha bacalao til flere enn vi er i storfamilien i fjor, gikk jeg på Jernia og kjøpte ti hvite, helt enkle dype for veldig lite penger (husker ikke summen). De kan passe til våre vanlige blå og hvite om vi dekker annen hver hvit og blå og annenhver hvit.

:)

ja jeg lurte på om jeg skulle kjøpe noen billige på Clas Ohlson, Jernia, Europris eller Nille...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...