Gjest Gaveeska? Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Vi søskenene tenker å spleise på 60 års gave til faren vår, men hvor mye syns dere en slik gave bør koste? Vi er 3 som spleiser (pluss våre samboere/ektemenn og barn) Hva er vanlig pris? Og har dere tips om en bra 60 års gave til en som har alt? 0 Siter
Jølsen Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Løsbart eller hjelm med plass til to ølbokser i med sugerør mot munnen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Vi er fire søsken og vi spleiset på en stressless til vår 60åring. Min mor ønsket seg en slik stol de hadde på europris (av alle steder) så da fikk hun den. Ble snaue 400kr på hver tror jeg det var. Kanskje han trenger noe slikt? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Vi er fire søsken og vi spleiset på en stressless til vår 60åring. Min mor ønsket seg en slik stol de hadde på europris (av alle steder) så da fikk hun den. Ble snaue 400kr på hver tror jeg det var. Kanskje han trenger noe slikt? Det var en billig stressless! 0 Siter
Hugmee Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Til mine svigerforeldre som også har alt, ga vi billetter til et show og hvert sitt abonemang på blad. Gavene falt i smak og er jo noe de kan ha glede av en stund. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.