Gjest eva.z Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Etter 3 episode konkluderer jeg med at dette er en veldig bra serie:-)Synes Norge har fått til noen gode serier de siste årene. Holder en knapp på svenske...men Norge komme nå hakk i hel:-) Og i kveld er det Walander på TV2.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Serien heter Himmelblå. ;o) Jeg er sånn måtelig begeistret foreløbig, men kommer nok til å følge med ja. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Hadde tenkt å se den - men den er jo midt i leggingen :-( Har ikke sett mer av den enn det de sendte om den på forhånd :-( 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Hadde tenkt å se den - men den er jo midt i leggingen :-( Har ikke sett mer av den enn det de sendte om den på forhånd :-( NRK NettTV... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 NRK NettTV... God idé!!!! Det har jeg faktisk ikke tenkt på..... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 God idé!!!! Det har jeg faktisk ikke tenkt på..... Veldig kjekt med NRK hvor de fleste programmer kan sees gratis... I alle fall dem jeg har villet se tidligere. Vel,- unntatt store sportsarrangementer,- der har det vel vært abonnement. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Serien har hatt enkelte lettvinte løsninger så langt da, men er jo både koselig og familievennlig. Utrolig pent på Vega :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.