Gå til innhold

Etter div innlegg om hormonspiral...

Anbefalte innlegg

Gjest mandolina
Skrevet

Men hvorfor kunne dere ikke ha kjøpt denne hos legen, når den ble satt inn?

Har sikkert noe med omsetningen å gjøre, leger betaler ikke moms, og skal de til å selge hormonspiraler, så får de momspliktig omsetning. Hormonspiral koster mer enn 1.200 kr.

Hilsen

Skrevet

Det skjønner jeg, men jeg skjønner ikke hvorfor dere ikke kunne ha betalt for dette hos legen.

Jeg fikk kjøpt min på legekontoret, så det er kanskje litt forskjellig praksis rundt om.

Skrevet

Ikke dette du spør om - men jeg hadde min hormonspiral inne i nøyaktig 1,5 uke før den måtte ut på privat legevakt en lørdag ettermiddag. Blødde mye, hadde fått feber og mistenkte at det kunne skyldes spiralen.

Fikk konstatert livmorbetennelse, og hele herligheten måtte rett ut. Den ble satt inn hos privat gynekolog også, så alt i alt kostet spiralen meg 5000 sure, smertefull, blødende kroner. I tillegg merket jeg hormonene allerede etter 4-5 dager. Jeg er superfølsom overfor hormoner..

Som sagt, ikke det du spurte om, men vært obs hvis du får feber.... :-)

Skrevet

Ikke dette du spør om - men jeg hadde min hormonspiral inne i nøyaktig 1,5 uke før den måtte ut på privat legevakt en lørdag ettermiddag. Blødde mye, hadde fått feber og mistenkte at det kunne skyldes spiralen.

Fikk konstatert livmorbetennelse, og hele herligheten måtte rett ut. Den ble satt inn hos privat gynekolog også, så alt i alt kostet spiralen meg 5000 sure, smertefull, blødende kroner. I tillegg merket jeg hormonene allerede etter 4-5 dager. Jeg er superfølsom overfor hormoner..

Som sagt, ikke det du spurte om, men vært obs hvis du får feber.... :-)

Oioioi! Får håpe dette kun skjer i meget sjeldne tilfeller. Stakkars deg, som fikk den dårlige og dyre opplevelsen. Det var alt annet enn festlig, skjønner jeg. :( Håper du kom fort til hektene igjen. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...