Gå til innhold

Jølsen en luring?

Gjest En liten en til jølsen

Anbefalte innlegg

Gjest En liten en til jølsen
Skrevet

Jølsen har alltid en kjapp kommentar på lur, men merker noen blir fornærmet og... Mener Jølsen å være slem, eller har han bare litt slem humor? Er Jølsen kanskje Otto Jespersen? En kan nesten lure ;-)

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

26

• mrxx

19

• frosken

5

• Babette

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tror ikke han mener å være slem,håper ikke det i alle fall.

Han har vel bare sånn humor.

Skrevet

Tror ikke han mener å være slem,håper ikke det i alle fall.

Han har vel bare sånn humor.

Da bør du nok følge litt bedre med hvis du mener det.

Skrevet

Ok,jeg leser ikke alt han skriver.

Skrevet

Ok,jeg leser ikke alt han skriver.

Det er i grunnen like greit, ikke akurat mye glupt kommer fra den kanten:-)

Gjest ignorer han :)
Skrevet

Han er ikke slem hele tiden da, av og til er det ren humor, han får vel et kick, MÅ BARE liksom... Så sitter han og flirer når han ser hvor sinte folk blir.

Får prøve å bare ignorere han når han kommer med sine spydige kommentarer.

Skrevet

Jeg er snill som et lam mot folk jeg liker, samme hvilken situasjon det gjelder. Folk jeg misliker får gjennomgå, det stemmer. Jeg er aldri slem mot folk jeg respekterer.

He he, synes du det var litt lite Jølsen her i dag og i går eller kjeder du deg? :-)

Skrevet

Det er i grunnen like greit, ikke akurat mye glupt kommer fra den kanten:-)

Jeg tror du spermer på deg når du ser nicket mitt jeg. Er litt morsomt å se at du ikke klarer å la være å irritere deg. Ha en fin dag :-)

Skrevet

''Jeg er aldri slem mot folk jeg respekterer.''

Næhhh... er du _aldri_ slem mot folk du respekterer?

Du må være et veldig unikt menneske...

Ikke med vilje i allefall. Kan hende jeg tilfeldigvis mister en kommode på føttene til noen uten å mene det, eller uheldigvis stikke noen i låret med en gaffel innimellom.

Skrevet

Han er ikke slem hele tiden da, av og til er det ren humor, han får vel et kick, MÅ BARE liksom... Så sitter han og flirer når han ser hvor sinte folk blir.

Får prøve å bare ignorere han når han kommer med sine spydige kommentarer.

Slem er han ikke hele tiden, men motbydelig for det meste. Jeg blir ikke sint, jeg ler av måten han er på, må rett og slett le av måten han dummer seg ut på:-)

Skrevet

Jeg tror du spermer på deg når du ser nicket mitt jeg. Er litt morsomt å se at du ikke klarer å la være å irritere deg. Ha en fin dag :-)

Hehe, dream on Jølsen:)

Skrevet

Hehe, dream on Jølsen:)

Jølsen må ha store tanker om seg selv, haha! Dusten har vel heller selv et klistrete tastatur når han er som verst på DOL ;D

Skrevet

Jeg er snill som et lam mot folk jeg liker, samme hvilken situasjon det gjelder. Folk jeg misliker får gjennomgå, det stemmer. Jeg er aldri slem mot folk jeg respekterer.

He he, synes du det var litt lite Jølsen her i dag og i går eller kjeder du deg? :-)

Jeg lurer av og til på hvorfor du velger å være så utrolig kjip mot enkelte. Ser jo at du også kan skrive ok innlegg innimellom, synes det hele er et merkelig fenomen.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221494631' post='3959265]

Jølsen må ha store tanker om seg selv, haha! Dusten har vel heller selv et klistrete tastatur når han er som verst på DOL ;D

Hehe, ja sitter nok å onanerer i grilldressesn sin etter all oppmerksomheten h*n får:-)

Skrevet

Jeg lurer av og til på hvorfor du velger å være så utrolig kjip mot enkelte. Ser jo at du også kan skrive ok innlegg innimellom, synes det hele er et merkelig fenomen.

Når man ikke er helt frisk så blir det sånn dessverre.

Skrevet

Hehe, ja sitter nok å onanerer i grilldressesn sin etter all oppmerksomheten h*n får:-)

Æsj, ser for meg en klam grilldress i glorete farger, falmete og full av Jølsenflekker *spy*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221495732' post='3959294]

Æsj, ser for meg en klam grilldress i glorete farger, falmete og full av Jølsenflekker *spy*

Ikke sant? og en slitt stoffsofa med masse gørr i, hehe.

Skrevet

Når man ikke er helt frisk så blir det sånn dessverre.

Nå synes jeg faktisk du overdriver. Man trenger da ikke å være sjuk for å sitte og kødde på nettet. Synes du det er like ille som å tulleringe til folk eller spy inn gjennom brevsprekken?

Jeg tror ikke Jølsen ønsker å bli tatt så veldig seriøst.

Skrevet

Nå synes jeg faktisk du overdriver. Man trenger da ikke å være sjuk for å sitte og kødde på nettet. Synes du det er like ille som å tulleringe til folk eller spy inn gjennom brevsprekken?

Jeg tror ikke Jølsen ønsker å bli tatt så veldig seriøst.

Jo jeg mener faktisk det er like ille, det er jo ikke noe bedre av at han sitter å spre gørr på nettet, for enkelte kan dette oppfattes svært ille, noen er nærtagende og det skal man ikke skimse av.

Det jo tanken bak dette som er like ille om du sprer møkk på nettet eller om han skulle spy i brevsprekk, det er like sykt.

Det er tross alt ikke normalt å svare slik han gjør, det er for meg sykt, selv om du opplever det som så og si normalt. Det sier noe om hva som rører seg i hode hans og det er sykt etter min mening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...