Gå til innhold

Jølsen en luring?

Gjest En liten en til jølsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man ikke er helt frisk så blir det sånn dessverre.

Men du henger deg stadig opp i dette da :-)

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

26

• mrxx

19

• frosken

5

• Babette

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jo jeg mener faktisk det er like ille, det er jo ikke noe bedre av at han sitter å spre gørr på nettet, for enkelte kan dette oppfattes svært ille, noen er nærtagende og det skal man ikke skimse av.

Det jo tanken bak dette som er like ille om du sprer møkk på nettet eller om han skulle spy i brevsprekk, det er like sykt.

Det er tross alt ikke normalt å svare slik han gjør, det er for meg sykt, selv om du opplever det som så og si normalt. Det sier noe om hva som rører seg i hode hans og det er sykt etter min mening.

Men dette er ingen koseklubb, det er internett. Beskyttet av annonymiteten og sittende ved hver sin PC tror jeg nok folk går mye lenger enn de vil gjøre når de snakker ansikt til ansikt. Hvis du spyr i brevsprekken, kan du bli oppdaget og straffet. Her skjer det lite og ingenting av straffereaksjoner.

Jeg skjønner at folk kan bli såret, men det bør jo ikke komme som noe sjokk at det er mange tullinger på nettet.

Skrevet

H*n setter nok pris på at det finnes lange tråder der vi diskuterer fenomenet Jølsen.

Eller for alt jeg vet er Jølsen selv som starter tråder som dette...

Skrevet

H*n setter nok pris på at det finnes lange tråder der vi diskuterer fenomenet Jølsen.

Det var det ikke.

Skrevet

Det er litt dårlig gjort mot syke mennesker å bli sammenlignet med slemme hele tiden.

Skrevet

Det er litt dårlig gjort mot syke mennesker å bli sammenlignet med slemme hele tiden.

Jeg kunne ikke vært mere enig.

Skrevet

Jeg tror jølsen er frisk. Vedkommende leker med dolbefolkningen og ønsker å fremstå som drittsekk. Tror ikke det kvalifiserer til en sykdomsdiagnose, i allefall ikke innen tungpsykiatrien!

Skrevet

Mange flere enn jølsen som liker å lage action på dol...

Jeg pleier å holde meg unna slike tråder, men synes faktisk at jølsengreiene er et paradoks. Lurer på hva som gjør at enkelte mennesker ønsker å tiltrekke seg så mye negativ respons.

Skrevet

Jeg tror jølsen er frisk. Vedkommende leker med dolbefolkningen og ønsker å fremstå som drittsekk. Tror ikke det kvalifiserer til en sykdomsdiagnose, i allefall ikke innen tungpsykiatrien!

Det er helt riktig at jeg ikke lider av noen sykdom. Slem og vanskelig er jeg, men ikke syk. Men det bryr ikke med hvis noen mener det, sa jeg selv tror at en god del her inne lider av både det ene og det andre. Sånn er livet, ikke noe å henge seg opp i. Som sagt før, jeg er snill og grei mot de som er snille og greie mot meg. Lider heller ikke av det syndromet som får hjernen til å tro at internett er nøyaktig det samme som det virkelige liv.

Skrevet

Mange flere enn jølsen som liker å lage action på dol...

Jeg pleier å holde meg unna slike tråder, men synes faktisk at jølsengreiene er et paradoks. Lurer på hva som gjør at enkelte mennesker ønsker å tiltrekke seg så mye negativ respons.

Det er fordi jeg får så mye positiv respons i jobbsammenheng, så jeg må nøytraliseres.

Skrevet

Det er helt riktig at jeg ikke lider av noen sykdom. Slem og vanskelig er jeg, men ikke syk. Men det bryr ikke med hvis noen mener det, sa jeg selv tror at en god del her inne lider av både det ene og det andre. Sånn er livet, ikke noe å henge seg opp i. Som sagt før, jeg er snill og grei mot de som er snille og greie mot meg. Lider heller ikke av det syndromet som får hjernen til å tro at internett er nøyaktig det samme som det virkelige liv.

Mener du at det bør gjelde andre normer for komunikasjon på nettet enn i RL? Jeg prøver i størst mulig grad å forholde meg til mennesker her inne på samme måte som jeg gjør i dagliglivet forøvrig.

Skrevet

Mener du at det bør gjelde andre normer for komunikasjon på nettet enn i RL? Jeg prøver i størst mulig grad å forholde meg til mennesker her inne på samme måte som jeg gjør i dagliglivet forøvrig.

Ok. Nå skal jeg se på Hotel Cæsar!

Skrevet

Det samme tenkte jeg.

Skrevet

Ok. Nå skal jeg se på Hotel Cæsar!

LOL

Hotell Cæsar!!! ha.ha...Det var dagens! :-)

Skrevet

Det kan da ikkje være noe å lure på.

Klart Jølsen er en luring, det har eg visst hele tiden, det er jo ingen som har klart å finne ut om h*n er en hun eller en han en gang. he. he...

Men Jølsen er ikkje Otto Jespersen, det er ingenting å lure på, h*n er for lur til det!

Er det noe mere du lurer på så er det bare å spørre! :-)

Skrevet

Men du henger deg stadig opp i dette da :-)

Det er artig å erte deg Jølsen i tillegg har du ikke så "pondus" at du klarer å ta igjen på en skikkelig måte:-)

Skrevet

Men dette er ingen koseklubb, det er internett. Beskyttet av annonymiteten og sittende ved hver sin PC tror jeg nok folk går mye lenger enn de vil gjøre når de snakker ansikt til ansikt. Hvis du spyr i brevsprekken, kan du bli oppdaget og straffet. Her skjer det lite og ingenting av straffereaksjoner.

Jeg skjønner at folk kan bli såret, men det bør jo ikke komme som noe sjokk at det er mange tullinger på nettet.

Poenget er at det er samme galskapen som ligger bak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...