Gå til innhold

Jølsen en luring?

Gjest En liten en til jølsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg reagerer litt på ved innlegget ditt er at du setter et likhetstegn mellom sykdom og det å oppføre seg dårlig. Jeg ser ingen sammenheng.

Det behøver ikke å ha noen sammenheng, men det kan også ha det.

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

26

• mrxx

19

• frosken

5

• Babette

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er litt dårlig gjort mot syke mennesker å bli sammenlignet med slemme hele tiden.

Mulig, men alle syke er ikke slemme. Men noen er både syke og slemme, fordi det i noen tilfeller henger sammen.

Skrevet

Det er artig å erte deg Jølsen i tillegg har du ikke så "pondus" at du klarer å ta igjen på en skikkelig måte:-)

Jammen jeg synes jo bare du er morsom eller dum, aldri noe annet. Synes det er så kjedelig, fordi det gir meg ikke noen reaksjon i det hele tatt, derfor blir det bare tamt.

Skrevet

Jeg tror jølsen er frisk. Vedkommende leker med dolbefolkningen og ønsker å fremstå som drittsekk. Tror ikke det kvalifiserer til en sykdomsdiagnose, i allefall ikke innen tungpsykiatrien!

Enig i at det ikke er noe innen tungpsykiatrien, men jeg mener at man kan stille en diagnose.

Gjest Trådstarter
Skrevet

Det kan da ikkje være noe å lure på.

Klart Jølsen er en luring, det har eg visst hele tiden, det er jo ingen som har klart å finne ut om h*n er en hun eller en han en gang. he. he...

Men Jølsen er ikkje Otto Jespersen, det er ingenting å lure på, h*n er for lur til det!

Er det noe mere du lurer på så er det bare å spørre! :-)

Jeg tror du Geir er Jølsen?

Jeg tenkte da jeg så Jølsen skrive - er dette en mann? Hvis ikke må det være en såkalt traktorlesbe :D

Skrevet

Jeg er snill som et lam mot folk jeg liker, samme hvilken situasjon det gjelder. Folk jeg misliker får gjennomgå, det stemmer. Jeg er aldri slem mot folk jeg respekterer.

He he, synes du det var litt lite Jølsen her i dag og i går eller kjeder du deg? :-)

Du er mann, ikke sant?

Skrevet

Det kan da ikkje være noe å lure på.

Klart Jølsen er en luring, det har eg visst hele tiden, det er jo ingen som har klart å finne ut om h*n er en hun eller en han en gang. he. he...

Men Jølsen er ikkje Otto Jespersen, det er ingenting å lure på, h*n er for lur til det!

Er det noe mere du lurer på så er det bare å spørre! :-)

Jeg har forresten vært på byen med Otto Jespersen to ganger, så det var litt morsomt at navnet hans kom opp her!

Skrevet

Jammen jeg synes jo bare du er morsom eller dum, aldri noe annet. Synes det er så kjedelig, fordi det gir meg ikke noen reaksjon i det hele tatt, derfor blir det bare tamt.

Hehe, det er rart at du hele tiden prøver å bruke det samme mot meg som jeg bruker mot deg. Du har dårlig fantasi:-)

Gjest Trådstarter
Skrevet

H*n setter nok pris på at det finnes lange tråder der vi diskuterer fenomenet Jølsen.

Eller for alt jeg vet er Jølsen selv som starter tråder som dette...

Nei, Jølsen er sikkert bare stolt over at jeg startet denne tråden... tror rett og slett han ELSKER oppmerksomhet :)

Og jeg tror han er en hann.. Spurte en gang om han var en mann, men fikk ikke noe svar på det.... om han ikke er en hann må han være traktorlesbe.

lurer på hvor gammel han er, jeg ser for meg en barnslig fyr, singel og i 30 åra som sitter hjemme og storkoser seg når han ser han provoserer folk.

Gjest Trådstarter
Skrevet

Jeg har forresten vært på byen med Otto Jespersen to ganger, så det var litt morsomt at navnet hans kom opp her!

Forundrer meg ikke at du er i hans vennekrets ;-)

Skrevet

Det er fordi jeg får så mye positiv respons i jobbsammenheng, så jeg må nøytraliseres.

Ikke fantaser nå trygdepåsan.

Skrevet

Det er helt riktig at jeg ikke lider av noen sykdom. Slem og vanskelig er jeg, men ikke syk. Men det bryr ikke med hvis noen mener det, sa jeg selv tror at en god del her inne lider av både det ene og det andre. Sånn er livet, ikke noe å henge seg opp i. Som sagt før, jeg er snill og grei mot de som er snille og greie mot meg. Lider heller ikke av det syndromet som får hjernen til å tro at internett er nøyaktig det samme som det virkelige liv.

Hva med ADHD?

Gjest Trådstarter
Skrevet

Det var det ikke.

Kanskje jølsen er en kjent politiker?

Skrevet

Forundrer meg ikke at du er i hans vennekrets ;-)

He he, vi har i allefall ledd godt av mye av det samme! Han er forresten en kjempekar privat, artig fyr å feste med!

Skrevet

Jeg tror du Geir er Jølsen?

Jeg tenkte da jeg så Jølsen skrive - er dette en mann? Hvis ikke må det være en såkalt traktorlesbe :D

''Jeg tenkte da jeg så Jølsen skrive - er dette en mann?''

Om du har sett Jølsen skrive, så må du nå ha klart å se om h*n var en mann eller en dame!

Eg er IKKJE Jølsen, så lur er ikkje eg!

Skrevet

Nei, Jølsen er sikkert bare stolt over at jeg startet denne tråden... tror rett og slett han ELSKER oppmerksomhet :)

Og jeg tror han er en hann.. Spurte en gang om han var en mann, men fikk ikke noe svar på det.... om han ikke er en hann må han være traktorlesbe.

lurer på hvor gammel han er, jeg ser for meg en barnslig fyr, singel og i 30 åra som sitter hjemme og storkoser seg når han ser han provoserer folk.

Guri malla!

Skrevet

Kanskje jølsen er en kjent politiker?

Jeg er ikke politiker, selv om jeg har endel meninger innen området. Kjent er jeg nok, i allefall for endel. Tror nok DOL rommer både det ene og det andre, og at et par kjente ansikt her og der ikke er til å unngå.

Skrevet

Hadde dere noen felles interesser?

Skrevet

Hehe, det er rart at du hele tiden prøver å bruke det samme mot meg som jeg bruker mot deg. Du har dårlig fantasi:-)

Jeg prøver ikke på noe som helst. Det er bare det at jeg synes du er kjedelig, that's all.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...