Gå til innhold

Jølsen en luring?

Gjest En liten en til jølsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver ikke på noe som helst. Det er bare det at jeg synes du er kjedelig, that's all.

Hehe, det er bra Jølsen, veldig bra. Dette likte jeg faktisk mye bedre enn hva du selv er klar over:-)

Du som ønsker å fremstå som lur gikk rett i baret:-)

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

26

• mrxx

19

• frosken

5

• Babette

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hadde dere noen felles interesser?

Javisst. Dessuten er han en jævla grei fyr å ha med å gjøre, det må jeg si.

Skrevet

Hehe, det er bra Jølsen, veldig bra. Dette likte jeg faktisk mye bedre enn hva du selv er klar over:-)

Du som ønsker å fremstå som lur gikk rett i baret:-)

Ok, den er grei!

Skrevet

Ok, den er grei!

Yepp:-)............lenge siden jeg har hatt det så artig på dol:-)

Skrevet

Javisst. Dessuten er han en jævla grei fyr å ha med å gjøre, det må jeg si.

Ja han var sikkert ok, kan tenke meg han tåler mye før han blir full og (ser jo stor ut).

Skrevet

Ja han var sikkert ok, kan tenke meg han tåler mye før han blir full og (ser jo stor ut).

Joda, han tåler vel det samme som de fleste andre vil jeg tro :-)

Skrevet

Joda, han tåler vel det samme som de fleste andre vil jeg tro :-)

Han tåler ikkje så mye som ho der tynne popdama med øyenbryna på snei, ho drakk 48 flasker whiskey og enda var ho småfull fra før...

Det må nå være ny rekord vil eg tro?

Skrevet

Han tåler ikkje så mye som ho der tynne popdama med øyenbryna på snei, ho drakk 48 flasker whiskey og enda var ho småfull fra før...

Det må nå være ny rekord vil eg tro?

Tror du ikke hun delte litt med bandet eller drakk det innimellom? Kan vel ikke dritte førtiåtte flasker whiskey på en dag uten å dø?

Skrevet

''Jeg tenkte da jeg så Jølsen skrive - er dette en mann?''

Om du har sett Jølsen skrive, så må du nå ha klart å se om h*n var en mann eller en dame!

Eg er IKKJE Jølsen, så lur er ikkje eg!

*LOL*

Skrevet

Tror du ikke hun delte litt med bandet eller drakk det innimellom? Kan vel ikke dritte førtiåtte flasker whiskey på en dag uten å dø?

''Tror du ikke hun delte litt med bandet eller drakk det innimellom?''

Jo eg tror nok det, eller det kan jo hende det randt rett gjennom ho så tynn som ho er.

''Kan vel ikke dritte førtiåtte flasker whiskey på en dag uten å dø?''

Du sier noe der...

Men ho _ser_ mer død enn levende ut, spør du meg.

Skrevet

''Tror du ikke hun delte litt med bandet eller drakk det innimellom?''

Jo eg tror nok det, eller det kan jo hende det randt rett gjennom ho så tynn som ho er.

''Kan vel ikke dritte førtiåtte flasker whiskey på en dag uten å dø?''

Du sier noe der...

Men ho _ser_ mer død enn levende ut, spør du meg.

Sant nok, synes hun ligner litt på Janice i Friends også jeg da, bare verre!

Skrevet

Kanskje jølsen er en kjent politiker?

Erna Solberg eller Anita Apeltun Sæle.

Skrevet

Jeg prøver ikke på noe som helst. Det er bare det at jeg synes du er kjedelig, that's all.

Jeg trur jaggu du er Thomas Giertsen!

Skrevet

Jeg trur jaggu du er Thomas Giertsen!

Nei, fyttirakkern!

Han kan være han utlendingen som jobba med Otto Jespersen, eller Svensken i rullestolen eller ho sexy lyse, høye og slanke baben.

Persille1365381127
Skrevet

Det er helt riktig at jeg ikke lider av noen sykdom. Slem og vanskelig er jeg, men ikke syk. Men det bryr ikke med hvis noen mener det, sa jeg selv tror at en god del her inne lider av både det ene og det andre. Sånn er livet, ikke noe å henge seg opp i. Som sagt før, jeg er snill og grei mot de som er snille og greie mot meg. Lider heller ikke av det syndromet som får hjernen til å tro at internett er nøyaktig det samme som det virkelige liv.

''Som sagt før, jeg er snill og grei mot de som er snille og greie mot meg''

Men det er jo ikke sant - for ingen her var stygge med deg før du begynte å være ufin. Det var ikke Mary Poppins som var ufin med deg først f.eks...

Skrevet

''Som sagt før, jeg er snill og grei mot de som er snille og greie mot meg''

Men det er jo ikke sant - for ingen her var stygge med deg før du begynte å være ufin. Det var ikke Mary Poppins som var ufin med deg først f.eks...

Jeg har sagt det før, at jeg vet hvem hun er på ordentlig. Jeg liker henne ikke, av gode grunner. Ferdig med det. Så du trenger i grunn ikke tenke noe mer på akkurat det.

Skrevet

Nei, fyttirakkern!

Han kan være han utlendingen som jobba med Otto Jespersen, eller Svensken i rullestolen eller ho sexy lyse, høye og slanke baben.

''Han kan være han utlendingen som jobba med Otto Jespersen''

Ja, det kan han! :0)

Skrevet

Enig i at det ikke er noe innen tungpsykiatrien, men jeg mener at man kan stille en diagnose.

Jeg liker best å reservere diagnosene for de tilstandene folk ikke har kontroll over. Jeg tror jølsen har full kontroll, men at han velger å gi faen. At det viser et sært personlighetstrekk, er jeg så avgjort enig i .

Av en eller annen pussig grunn er jeg optimistisk på h* ns vegne. Kanskje har en dag går lei og i stedet bruker andre sider av sin personlighet på nettet?

Skrevet

Jeg liker best å reservere diagnosene for de tilstandene folk ikke har kontroll over. Jeg tror jølsen har full kontroll, men at han velger å gi faen. At det viser et sært personlighetstrekk, er jeg så avgjort enig i .

Av en eller annen pussig grunn er jeg optimistisk på h* ns vegne. Kanskje har en dag går lei og i stedet bruker andre sider av sin personlighet på nettet?

''Jeg tror jølsen har full kontroll, men at han velger å gi faen.''

Helt riktig!

Godt å høre at du er optimistisk med tanke på min sære personlighet! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...