Gå til innhold

Jølsen en luring?

Gjest En liten en til jølsen

Anbefalte innlegg

Persille1365381127
Skrevet

Jeg har sagt det før, at jeg vet hvem hun er på ordentlig. Jeg liker henne ikke, av gode grunner. Ferdig med det. Så du trenger i grunn ikke tenke noe mer på akkurat det.

Men poenget er at du ikke skrev helt sant. For hun har ikke gjort noe mot deg her som ikke er pent - mao burde ikke du gjort det heller.

Og selv om du vet hvem hun er, og ikke liker henne (hvilket er greit, man kan ikke like alle) så er det ikke riktig å holde på som du gjør, og det vet du også.

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

26

• mrxx

19

• frosken

5

• Babette

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men poenget er at du ikke skrev helt sant. For hun har ikke gjort noe mot deg her som ikke er pent - mao burde ikke du gjort det heller.

Og selv om du vet hvem hun er, og ikke liker henne (hvilket er greit, man kan ikke like alle) så er det ikke riktig å holde på som du gjør, og det vet du også.

Han vet ikke hvem jeg er

Skrevet

Han vet ikke hvem jeg er

Jo, jeg vet det. Du trenger ikke si dette flere ganger. Selv om ikke du vet hvem jeg er, så er ikke det enebetydende med at jeg ikke vet hvem du er. Jeg vet utmerket godt hvem du er, og nå er vi faktisk ferdig med å diskutere det.

Persille1365381127
Skrevet

Jo, jeg vet det. Du trenger ikke si dette flere ganger. Selv om ikke du vet hvem jeg er, så er ikke det enebetydende med at jeg ikke vet hvem du er. Jeg vet utmerket godt hvem du er, og nå er vi faktisk ferdig med å diskutere det.

Da får du bevise det da. Da får du publisere et stykke informasjon som ikke har noe å si for oss, som ikke outer henne, men som du typisk bare kan vite om du vet hvem hun er.

Hvilken farge hun har på håret, hvilken farge huset hennes har, hvilken farge bilen hennes har, etc.

Og kan du ikke det, så foreslår jeg at du legger ned stridsøksen - og slutter å te deg som en desperat stalker.

Skrevet

Da får du bevise det da. Da får du publisere et stykke informasjon som ikke har noe å si for oss, som ikke outer henne, men som du typisk bare kan vite om du vet hvem hun er.

Hvilken farge hun har på håret, hvilken farge huset hennes har, hvilken farge bilen hennes har, etc.

Og kan du ikke det, så foreslår jeg at du legger ned stridsøksen - og slutter å te deg som en desperat stalker.

Det har jeg alt prøvd.

Persille1365381127
Skrevet

Det har jeg alt prøvd.

Jaja, men da vet vi jo at han bare lyver. Igjen.

Jeg har oppfattet oppførselen, og kritisert den regelmessig - men jeg visste ikke at han var en løgner i tillegg.

Skrevet

''Han kan være han utlendingen som jobba med Otto Jespersen''

Ja, det kan han! :0)

Og du kan være tja...Edith Piaf! :OO)---

Skrevet

Jeg har sagt det før, at jeg vet hvem hun er på ordentlig. Jeg liker henne ikke, av gode grunner. Ferdig med det. Så du trenger i grunn ikke tenke noe mer på akkurat det.

Du babler og babler Jølsen, ta heller pilla di og ro deg ned.

Skrevet

Jaja, men da vet vi jo at han bare lyver. Igjen.

Jeg har oppfattet oppførselen, og kritisert den regelmessig - men jeg visste ikke at han var en løgner i tillegg.

Jølsen kan være det meste, så det er ikke noe som sjokkerer akkurat, hehe.

Skrevet

Og du kan være tja...Edith Piaf! :OO)---

Hohoho, ikke sant! :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...