Persille1365381127 Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Jeg har sagt det før, at jeg vet hvem hun er på ordentlig. Jeg liker henne ikke, av gode grunner. Ferdig med det. Så du trenger i grunn ikke tenke noe mer på akkurat det. Men poenget er at du ikke skrev helt sant. For hun har ikke gjort noe mot deg her som ikke er pent - mao burde ikke du gjort det heller. Og selv om du vet hvem hun er, og ikke liker henne (hvilket er greit, man kan ikke like alle) så er det ikke riktig å holde på som du gjør, og det vet du også. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Men poenget er at du ikke skrev helt sant. For hun har ikke gjort noe mot deg her som ikke er pent - mao burde ikke du gjort det heller. Og selv om du vet hvem hun er, og ikke liker henne (hvilket er greit, man kan ikke like alle) så er det ikke riktig å holde på som du gjør, og det vet du også. Han vet ikke hvem jeg er 0 Siter
Jølsen Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Han vet ikke hvem jeg er Jo, jeg vet det. Du trenger ikke si dette flere ganger. Selv om ikke du vet hvem jeg er, så er ikke det enebetydende med at jeg ikke vet hvem du er. Jeg vet utmerket godt hvem du er, og nå er vi faktisk ferdig med å diskutere det. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Jo, jeg vet det. Du trenger ikke si dette flere ganger. Selv om ikke du vet hvem jeg er, så er ikke det enebetydende med at jeg ikke vet hvem du er. Jeg vet utmerket godt hvem du er, og nå er vi faktisk ferdig med å diskutere det. Da får du bevise det da. Da får du publisere et stykke informasjon som ikke har noe å si for oss, som ikke outer henne, men som du typisk bare kan vite om du vet hvem hun er. Hvilken farge hun har på håret, hvilken farge huset hennes har, hvilken farge bilen hennes har, etc. Og kan du ikke det, så foreslår jeg at du legger ned stridsøksen - og slutter å te deg som en desperat stalker. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Da får du bevise det da. Da får du publisere et stykke informasjon som ikke har noe å si for oss, som ikke outer henne, men som du typisk bare kan vite om du vet hvem hun er. Hvilken farge hun har på håret, hvilken farge huset hennes har, hvilken farge bilen hennes har, etc. Og kan du ikke det, så foreslår jeg at du legger ned stridsøksen - og slutter å te deg som en desperat stalker. Det har jeg alt prøvd. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Det har jeg alt prøvd. Jaja, men da vet vi jo at han bare lyver. Igjen. Jeg har oppfattet oppførselen, og kritisert den regelmessig - men jeg visste ikke at han var en løgner i tillegg. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 ''Han kan være han utlendingen som jobba med Otto Jespersen'' Ja, det kan han! :0) Og du kan være tja...Edith Piaf! :OO)--- 0 Siter
mrxx Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Jeg har sagt det før, at jeg vet hvem hun er på ordentlig. Jeg liker henne ikke, av gode grunner. Ferdig med det. Så du trenger i grunn ikke tenke noe mer på akkurat det. Du babler og babler Jølsen, ta heller pilla di og ro deg ned. 0 Siter
mrxx Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Jaja, men da vet vi jo at han bare lyver. Igjen. Jeg har oppfattet oppførselen, og kritisert den regelmessig - men jeg visste ikke at han var en løgner i tillegg. Jølsen kan være det meste, så det er ikke noe som sjokkerer akkurat, hehe. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Og du kan være tja...Edith Piaf! :OO)--- Hohoho, ikke sant! :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.