Gå til innhold

Nei nå får det bli andre boller!

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

23

• Lotte :o)

14

• Jølsen

9

• morsan

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg så en gammal kjerring med rullator som hadde veltet i gangfeltet på vei til jobb. Hun hadde vært og handlet tror jeg.

Skrevet

Flott! Har du sendt henne ei koselig melding i dag da?

Ja, men jeg har ikke fått noe svar. :o(

Skrevet

Ja, men jeg har ikke fått noe svar. :o(

Man er ikke nødt til å svare på gratulasjoner da vet du din gjøk.

Skrevet

Man er ikke nødt til å svare på gratulasjoner da vet du din gjøk.

I min omgangskrets og familie er det faktisk normal høflighet å takke for en gratulasjon, men det er nok langt fra det du er vant til kan jeg tenke meg.

Skrevet

For en nydelig bukett : )

En sånn ville jeg ha gitt til min snille mor,det fortjener hun.

Skrevet

I min omgangskrets og familie er det faktisk normal høflighet å takke for en gratulasjon, men det er nok langt fra det du er vant til kan jeg tenke meg.

Eh nei, jeg sitter ikke og venter på at folk skal sende et takk for en gratulasjon jeg har sendt ut nei. Men nå blir jo du snurt og sur for hver minste ting da, så det er vel ikke så rart at ei halvgammal sur kjerring som deg reagerer på det. Du får ta tiden, hvis vedkommende ikke har takket deg innen fem minutter, får du ringe og kjefte og smelle.

Skrevet

Og litt nydelig musikk:

sammen med blomstene.

Den var nydelig ja :)

Skrevet

For en nydelig bukett : )

En sånn ville jeg ha gitt til min snille mor,det fortjener hun.

Ja! Det minner meg om at det er på tide med en ny bukett til mi mor :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221500034' post='3959378]

Denne gir jeg til meg selv i mangel på sex.

http://www.side2.no/sexogsamliv/article2209094.ece

Til mrxx, Lillemus, mariaflyfly, morsan, togli, Babette og frosken og alle andre søte sjeler, gir jeg denne:

http://www.hedfoto.no/cms/components/com_ponygallery/img_pictures/user_132_rose2.jpg

''markedet for denne produktkategorien er ifølge Phillips anslått til være svimlende 290 millioner euro årlig. ''

Jasså du, du får være rask på labben :)

Skrevet

Eh nei, jeg sitter ikke og venter på at folk skal sende et takk for en gratulasjon jeg har sendt ut nei. Men nå blir jo du snurt og sur for hver minste ting da, så det er vel ikke så rart at ei halvgammal sur kjerring som deg reagerer på det. Du får ta tiden, hvis vedkommende ikke har takket deg innen fem minutter, får du ringe og kjefte og smelle.

Har jeg sagt at jeg har sittet og furtet over at hun ikke har svart meg? Niks. Jeg vet hvorfor hun ikke har svart så jeg skjønner hvorfor, men mener unasett at det er normal folkeskikk å takke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...