Gå til innhold

Bokanbefaling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest Senor Peregrino, og vil anbefale den sterkt. Syns den var knallbra. Startet litt trått, men kom seg veldig.

Noen andre som har en bok å anbefale?

Skrevet

Rampete Robins store fæle bok ;o)

Det er den jeg leser for ungene denne uka, hehe! Beklager, har ingen gode forslag... Bare Unni Lindells humorbøker.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221503238' post='3959446]

Det er den jeg leser for ungene denne uka, hehe! Beklager, har ingen gode forslag... Bare Unni Lindells humorbøker.

Tror jeg står over den boka :o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221503238' post='3959446]

Den holder 9-åringen på med akkurat nå!

Da han gikk opp for å legge seg og lese, sa han: "-Og mamma - husk å glemme meg, så jeg får lese lenge!"

Skrevet

Jeg holder på med "Boktyven" - den skulle være så fantastisk, men jeg synes den er litt for lang - eller rettere sagt litt for lite fremdrift i den... Men jeg skal lese den ut.

"Den trettende fortelligen" leste jeg i sommer - den var knallgod!

Skrevet

"Storm i juni" og "Hett blod" av Irène Nèmirovsky. Forfatteren døde i Auschwitz i 1942. Glimrende lesning;)

Skrevet

Den holder 9-åringen på med akkurat nå!

Da han gikk opp for å legge seg og lese, sa han: "-Og mamma - husk å glemme meg, så jeg får lese lenge!"

*hehe* 8-åringen ler seg skakk av spydiktet i boka :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221504801' post='3959501]

*hehe* 8-åringen ler seg skakk av spydiktet i boka :)

Ja - vi leste det i går.

Fantastisk :-DDDDD

*s*

Skrevet

Jeg holder på med "Boktyven" - den skulle være så fantastisk, men jeg synes den er litt for lang - eller rettere sagt litt for lite fremdrift i den... Men jeg skal lese den ut.

"Den trettende fortelligen" leste jeg i sommer - den var knallgod!

Den trettende fortellingen er bra ja :o)

Boktyven har jeg ikke lest.

Skrevet

Hva med disse:

Mustafa Can - Tett inntil dagene

Khaled Hosseini - Tusen strålende soler

Constance Briscoe - Stygg

Ishmael Beah - En bedre dag i morgen

Skrevet

"Tilbake til Riverton" av Kate Morton, må vel innrømme at jeg ikke har lest den selv, men satte meg på venteliste i dag, den så fin ut. :o)

Ellers leste jeg "Mørkemannen" av Unni Lindell i helga, god krim! Ikke alt hun skriver er like bra, men de to siste (Honningfellen var den forrige) var gode synes jeg.

Skrevet

Mine :-)

Ha. Det kunne faktisk stemme. At du skreiv et eller annet nå og da. Det er nesten bare det som kan forklare det.

Skrevet

Ha. Det kunne faktisk stemme. At du skreiv et eller annet nå og da. Det er nesten bare det som kan forklare det.

Jeg både skriver og gir ut :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...