Gå til innhold

Bilbeltebruk - 1500 i bot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vårt avisbud sykler.....han er 15 år.

Oh han leverer enkelt aviser regner jeg med? Ikke pakker til butikker osv?

Skrevet

''(sjelden mer enn 100-300 meter mellom hver levering).''

Si meg en ting. Har du bein?

Jepp, har to ben, men å bære 1000 kg blir litt i overkant av hva jeg klarer.

Skrevet

For å klare opp i dette. Jeg kjører ut en riksdekkende avis i en storby. Med 30-40 aviser i hver pakke, og 60-70 pakker å levere til kiosker, hoteller, bensinstasjoner osv så trenger jeg bil ja(totalt 4 mil). Jeg har heller ikke planer om å prøve å få dem med meg på sykkel ;)

Skrevet

''(sjelden mer enn 100-300 meter mellom hver levering).''

Si meg en ting. Har du bein?

Nå avslørte du at du bor på bondelandet, Geir ;-P

(ikke noe galt om det, for det gjør jeg også :))

Skrevet

Hehe - "dumming!" - som min sønn på fem ville sagt.

Ikkje dumt sagt det! *S*

Skrevet

Hvis det budet som kommer til vårt hotell med aviser skulle bært alle sammen. Så måtte han vært super mann :) Han har en kasse bil full og leverer opp til hundre aviser på et sted ;)

Klart det kan bli litt tungt om han bare skal levere aviser til Hotell, men han kunne jo brukt en trillebag.

Skrevet

Ok. Pingle! :-)

Skrevet

Nå avslørte du at du bor på bondelandet, Geir ;-P

(ikke noe galt om det, for det gjør jeg også :))

Når vi henta aviser så var det gjerne maks 30 stykk, det gikk helt fint.

Det er gøy på landet, er ikkje du enig?

Skrevet

Når vi henta aviser så var det gjerne maks 30 stykk, det gikk helt fint.

Det er gøy på landet, er ikkje du enig?

Ja, litt andre forhold enn i byen ;-)

Jeg elsker å bo på landet:))) Har bodd i Oslo en tredjedel av livet og det var gøy så lenge det varte, men ingenting slår det å bo her jeg bor nå:)

Skrevet

Ja, litt andre forhold enn i byen ;-)

Jeg elsker å bo på landet:))) Har bodd i Oslo en tredjedel av livet og det var gøy så lenge det varte, men ingenting slår det å bo her jeg bor nå:)

Kos dere, bønder - men ikke klager over at ting er utilgjengelige eller tar litt lang tid! ;D

Skrevet

Kos dere, bønder - men ikke klager over at ting er utilgjengelige eller tar litt lang tid! ;D

Hva er utilgjengelig og tar lengre tid? ;-)

Jeg bor 15 minutter med bil fra bysentrum og kjøring til og fra jobb går 100 ganger raskere enn når jeg bodde i byen (slipper rushtrafikk). Alt går mye raskere her på bondelandet :))

Skrevet

Hva er utilgjengelig og tar lengre tid? ;-)

Jeg bor 15 minutter med bil fra bysentrum og kjøring til og fra jobb går 100 ganger raskere enn når jeg bodde i byen (slipper rushtrafikk). Alt går mye raskere her på bondelandet :))

Hehe, ok...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...