Icora Panter Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Vårt avisbud sykler.....han er 15 år. Oh han leverer enkelt aviser regner jeg med? Ikke pakker til butikker osv? 0 Siter
molbomann Skrevet 16. september 2008 Forfatter Skrevet 16. september 2008 ''(sjelden mer enn 100-300 meter mellom hver levering).'' Si meg en ting. Har du bein? Jepp, har to ben, men å bære 1000 kg blir litt i overkant av hva jeg klarer. 0 Siter
molbomann Skrevet 16. september 2008 Forfatter Skrevet 16. september 2008 Jepp, har to ben, men å bære 1000 kg blir litt i overkant av hva jeg klarer. For å klare opp i dette. Jeg kjører ut en riksdekkende avis i en storby. Med 30-40 aviser i hver pakke, og 60-70 pakker å levere til kiosker, hoteller, bensinstasjoner osv så trenger jeg bil ja(totalt 4 mil). Jeg har heller ikke planer om å prøve å få dem med meg på sykkel 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 ''(sjelden mer enn 100-300 meter mellom hver levering).'' Si meg en ting. Har du bein? Nå avslørte du at du bor på bondelandet, Geir ;-P (ikke noe galt om det, for det gjør jeg også ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Hehe - "dumming!" - som min sønn på fem ville sagt. Ikkje dumt sagt det! *S* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Hvis det budet som kommer til vårt hotell med aviser skulle bært alle sammen. Så måtte han vært super mann Han har en kasse bil full og leverer opp til hundre aviser på et sted Klart det kan bli litt tungt om han bare skal levere aviser til Hotell, men han kunne jo brukt en trillebag. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Jepp, har to ben, men å bære 1000 kg blir litt i overkant av hva jeg klarer. Ok. Pingle! :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Nå avslørte du at du bor på bondelandet, Geir ;-P (ikke noe galt om det, for det gjør jeg også ) Når vi henta aviser så var det gjerne maks 30 stykk, det gikk helt fint. Det er gøy på landet, er ikkje du enig? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Når vi henta aviser så var det gjerne maks 30 stykk, det gikk helt fint. Det er gøy på landet, er ikkje du enig? Ja, litt andre forhold enn i byen ;-) Jeg elsker å bo på landet:))) Har bodd i Oslo en tredjedel av livet og det var gøy så lenge det varte, men ingenting slår det å bo her jeg bor nå 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Ja, litt andre forhold enn i byen ;-) Jeg elsker å bo på landet:))) Har bodd i Oslo en tredjedel av livet og det var gøy så lenge det varte, men ingenting slår det å bo her jeg bor nå Kos dere, bønder - men ikke klager over at ting er utilgjengelige eller tar litt lang tid! ;D 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Kos dere, bønder - men ikke klager over at ting er utilgjengelige eller tar litt lang tid! ;D Hva er utilgjengelig og tar lengre tid? ;-) Jeg bor 15 minutter med bil fra bysentrum og kjøring til og fra jobb går 100 ganger raskere enn når jeg bodde i byen (slipper rushtrafikk). Alt går mye raskere her på bondelandet ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Hva er utilgjengelig og tar lengre tid? ;-) Jeg bor 15 minutter med bil fra bysentrum og kjøring til og fra jobb går 100 ganger raskere enn når jeg bodde i byen (slipper rushtrafikk). Alt går mye raskere her på bondelandet ) Hehe, ok... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.