Gå til innhold

Tralala

Anbefalte innlegg

Gjest klokkeline
Skrevet

Så du er Pakistaner. Ante meg egentlig etter å ha lest noe av det du har skrevet her inne. Håper du blir godt mottatt i Norge`? Ha en riktig god natt !!

Skrevet

Så du er Pakistaner. Ante meg egentlig etter å ha lest noe av det du har skrevet her inne. Håper du blir godt mottatt i Norge`? Ha en riktig god natt !!

Det er ganske mange ulike nasjonaliteter som blir nevnt i den sangen der da.

Gjest klokkeline
Skrevet

Det er ganske mange ulike nasjonaliteter som blir nevnt i den sangen der da.

Yes, I know :-). Hm....var litt trett i natt engang...Egentlig tror jeg du er ganske norsk? Synes å huske endel negative kommentarer om mørkhudede personer? Eller kanskje du ikke liker deg selv?

Skrevet

Yes, I know :-). Hm....var litt trett i natt engang...Egentlig tror jeg du er ganske norsk? Synes å huske endel negative kommentarer om mørkhudede personer? Eller kanskje du ikke liker deg selv?

Jeg er ikke norsk nei, jeg kommer fra et land som er ganske langt herfra. Hva mener du med at jeg har kommet med stygge kommentarer om mørkhudede? Jeg sier neger, pakkis, svarting osv, men mener ikke noe vondt med det egentlig. Hvis jeg ser en dverg, tenker jeg jo også at det er en dverg, eller at det er en neger osv.

Gjest klokkeline
Skrevet

Jeg er ikke norsk nei, jeg kommer fra et land som er ganske langt herfra. Hva mener du med at jeg har kommet med stygge kommentarer om mørkhudede? Jeg sier neger, pakkis, svarting osv, men mener ikke noe vondt med det egentlig. Hvis jeg ser en dverg, tenker jeg jo også at det er en dverg, eller at det er en neger osv.

Kanskje vi skal ta en prat om hva som er normalt akseptabelt å si i samfunnet vårt? Eller har du egne regler som er laget bare for deg?

Skrevet

Kanskje vi skal ta en prat om hva som er normalt akseptabelt å si i samfunnet vårt? Eller har du egne regler som er laget bare for deg?

Det er akseptabelt for meg å si neger, dverg, pakkis osv. Kommer aldri til å bry meg mer om det, og jeg sier det ikke i en stygg tone heller, jeg bare bruker de ordene når det passer seg sånn.

Mine regler passer utmerket for meg.

Gjest klokkeline
Skrevet

Det er akseptabelt for meg å si neger, dverg, pakkis osv. Kommer aldri til å bry meg mer om det, og jeg sier det ikke i en stygg tone heller, jeg bare bruker de ordene når det passer seg sånn.

Mine regler passer utmerket for meg.

He-he, skjønner godt hva du ønsker med dette. Provosere kanskje? Kan ikke jeg få lov til å irritere deg litt i stedet?

Skrevet

He-he, skjønner godt hva du ønsker med dette. Provosere kanskje? Kan ikke jeg få lov til å irritere deg litt i stedet?

Jeg forsøker ikke å provosere deg, jeg bare sa det slik jeg mente det.

Bare irriter meg du, jeg blir ikke sur :-)

Gjest klokkeline
Skrevet

Jeg forsøker ikke å provosere deg, jeg bare sa det slik jeg mente det.

Bare irriter meg du, jeg blir ikke sur :-)

Nei, du er vel for lur :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...