Gå til innhold

facebook

Gjest faceboo`?

Anbefalte innlegg

Gjest faceboo`?
Skrevet

Går det an å slette venner man har på facebook?

Hvordan gjør man det,tenker på sånn en og en.................det er noen jeg ikke har lyst å ha der lenger,er det noen som merker det da?

Bortsett fra de som blir slettet da.

Skrevet

Når du har åpnet siden med venner kan du klikke på krysset på høyre side av bildet. Der står det "fjern". En skulle tro vennen forsvinner da, men jeg har ikke testa det ut selv.

Jeg vet ikke om andre venner ser at du har kvittet deg med denne ene, men en kan nå ikke gjøre mye der uten at alle får det fram på sin side.

Gjest Hihi hoho
Skrevet

Mia Gundersen has erased Kjell Inge Røkke as friend....

Skrevet

Mia Gundersen has erased Kjell Inge Røkke as friend....

Eller omvendt?

;)

Skrevet

Kommer ikke noe melding eller noe når du sletter noen. de bare forsvinner og vil etterhvert ikke komme inn på din side.

Skrevet

Det står iallfall at blokkerte venner ikke kommer frem på "home" siden, og at det ikke vil vises, og at det ikke vises hvem sine sider du er innom og kikker på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...