Gjest Var det henne? Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Jeg har prøvd å søke på nettet, men jeg finner ikke ut av det. Er Line Verndal den samme dama som var med i et barneprogram for en god del år siden? Barneprogrammet het Hugo, tror jeg. Hugo var et lite, interaktivt troll på skjermen, unger kunne ringe inn og konkurrere. Det var ei dame som ledet programmet "sammen med" Hugo, og jeg syns hun lignet slik på Line Verndal. Noen som vet om det var henne? Forøvrig er hun en utmerket skuespillerinne. :-) 0 Siter
smurf78 Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Mener hun som ledet det programmet het Jill et eller annet. 0 Siter
Gjest Var det henne? Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Mener hun som ledet det programmet het Jill et eller annet. Ja, det har du jammen rett i - det ringte ei bjelle da jeg så navnet Jill. Da var det ikke henne, men de ligner, mener jeg å huske. Takk for hjelpa, da får jeg sove i natt! ;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Ja, det har du jammen rett i - det ringte ei bjelle da jeg så navnet Jill. Da var det ikke henne, men de ligner, mener jeg å huske. Takk for hjelpa, da får jeg sove i natt! ;-) Jill Bottolfsen, tenker du på. 0 Siter
molbomann Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Jill Bottolfsen, tenker du på. Jepp, Jill B. - jobber i Radio 1 Oslo. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Ja, det har du jammen rett i - det ringte ei bjelle da jeg så navnet Jill. Da var det ikke henne, men de ligner, mener jeg å huske. Takk for hjelpa, da får jeg sove i natt! ;-) Jill Bottolfsen heter hun 0 Siter
Luska Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Jill Bottolfsen heter hun Stemmer det - husker det nå! ) Er du ikke enig i at de ligner litt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.