Gå til innhold

Line Verndal

Gjest Var det henne?

Anbefalte innlegg

Gjest Var det henne?
Skrevet

Jeg har prøvd å søke på nettet, men jeg finner ikke ut av det. Er Line Verndal den samme dama som var med i et barneprogram for en god del år siden? Barneprogrammet het Hugo, tror jeg. Hugo var et lite, interaktivt troll på skjermen, unger kunne ringe inn og konkurrere. Det var ei dame som ledet programmet "sammen med" Hugo, og jeg syns hun lignet slik på Line Verndal. Noen som vet om det var henne?

Forøvrig er hun en utmerket skuespillerinne. :-)

Gjest Var det henne?
Skrevet

Mener hun som ledet det programmet het Jill et eller annet.

Ja, det har du jammen rett i - det ringte ei bjelle da jeg så navnet Jill. Da var det ikke henne, men de ligner, mener jeg å huske. Takk for hjelpa, da får jeg sove i natt! ;-)

Skrevet

Ja, det har du jammen rett i - det ringte ei bjelle da jeg så navnet Jill. Da var det ikke henne, men de ligner, mener jeg å huske. Takk for hjelpa, da får jeg sove i natt! ;-)

Jill Bottolfsen, tenker du på. :)

Skrevet

Jill Bottolfsen, tenker du på. :)

Jepp, Jill B. - jobber i Radio 1 Oslo.

Persille1365381127
Skrevet

Jill Bottolfsen heter hun :)

Skrevet

Jill Bottolfsen heter hun :)

Stemmer det - husker det nå! :o) Er du ikke enig i at de ligner litt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...