Gjest Wita Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Nam nam, jeg gleder meg til middag i dag:-) Flere som har startet sesongen? 0 Siter
Luska Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Gi meg heller litt pinnekjøtt - er vel sesong for det også snart! ) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Gi meg heller litt pinnekjøtt - er vel sesong for det også snart! ) Ja det er enda bedre, men det er lenge til:-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Jepp,- hadde årets første i går - og har rester i kjøleskapet Enda bedre andre dagen :-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Nei - kommer heller ikke til å ha noe fårikålmiddag. Hverken jeg eller sambo synes fårikål er noe godt - så da står vi like gjerne over den. Men kos deg med middagen din i dag. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Jepp,- hadde årets første i går - og har rester i kjøleskapet Enda bedre andre dagen :-) Ja, det er enda bedre dagen etter. Enig i det:-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Nei - kommer heller ikke til å ha noe fårikålmiddag. Hverken jeg eller sambo synes fårikål er noe godt - så da står vi like gjerne over den. Men kos deg med middagen din i dag. Takk for det:-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Nei, akkurat den sesongen er ikke noe for meg - jeg synes fårikål er veldig oppskrytt. Men kos deg, du som liker det! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Fårikål er veldig godt. Som en annen skriver er den minst like god dagen etter. Jeg regner med at vi skal ha fårikål ganske snart. Må kjøpe inn kjøtt og kål 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Har ikke hatt det, og er ikke veldig glad i det heller. Men får det vel hos svigers etterhvert. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Det er veldig godt, men gidder ikke lage til bare minstemann og meg 0 Siter
Katt-ja Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Det er veldig godt, men gidder ikke lage til bare minstemann og meg Hvis minstemann liker det, burde du Det er jo så enkelt å tilberede,- det skal bare koke så lenge... Men hvis det bare er en av to som liker,- så skjønner jeg det ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Hvis minstemann liker det, burde du Det er jo så enkelt å tilberede,- det skal bare koke så lenge... Men hvis det bare er en av to som liker,- så skjønner jeg det ;-) Han er altetende og jeg tror han har spist det endel hos faren sin. Men jeg må lage av ordenlig kjøtt, orker ikke alt fettet i det man kaller fårikålkjøtt 0 Siter
Katt-ja Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Han er altetende og jeg tror han har spist det endel hos faren sin. Men jeg må lage av ordenlig kjøtt, orker ikke alt fettet i det man kaller fårikålkjøtt Nei,- det er stor forskjell på det kjøttet,- den storpakningen jeg kjøpte (Gilde, tror jeg) var faktisk veldig fin,- ingen store fettbiter 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Nei,- det er stor forskjell på det kjøttet,- den storpakningen jeg kjøpte (Gilde, tror jeg) var faktisk veldig fin,- ingen store fettbiter Kanskje jeg skal stikke bortom halalslakteren å få tak i noe kjøtt neste gang jeg har med meg noen. 0 Siter
Jølsen Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Kanskje jeg skal stikke bortom halalslakteren å få tak i noe kjøtt neste gang jeg har med meg noen. Jeg kan slakte for deg :-) Så forresten en dame i en innvandrerbutikk på Grønland her om dagen som jeg synes minnet så veldig om deg. Det var vel ikke det, men tenkte i allefall på deg da jeg så henne. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Jeg kan slakte for deg :-) Så forresten en dame i en innvandrerbutikk på Grønland her om dagen som jeg synes minnet så veldig om deg. Det var vel ikke det, men tenkte i allefall på deg da jeg så henne. Nei, jeg har ikke vært på Grønland i det siste så det var nok ikke meg. Og hvis du vet hvem jeg er så vet jeg sannelig hvem du er også ) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Det er veldig godt, men gidder ikke lage til bare minstemann og meg Det må jo være perfekt for deg og minstemann med en fårikålgryte. Du kan spise 3 dager på rad uten problemer. Sparer deg mye arbeid da:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Det må jo være perfekt for deg og minstemann med en fårikålgryte. Du kan spise 3 dager på rad uten problemer. Sparer deg mye arbeid da:-) Ja, det er jo sant. Men må bare få tak i kjøtt først og det er ikke like enkelt ) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Ja, vi hadde årets første fårikål for snart fire uker sida. Tror jeg har spist det tre ganger i høst. Fantastisk mat! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.