Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nam nam, jeg gleder meg til middag i dag:-)

Flere som har startet sesongen?

Skrevet

Gi meg heller litt pinnekjøtt - er vel sesong for det også snart! :o)

Skrevet

Gi meg heller litt pinnekjøtt - er vel sesong for det også snart! :o)

Ja det er enda bedre, men det er lenge til:-)

Skrevet

Jepp,- hadde årets første i går - og har rester i kjøleskapet

Enda bedre andre dagen :-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Nei - kommer heller ikke til å ha noe fårikålmiddag.

Hverken jeg eller sambo synes fårikål er noe godt - så da står vi like gjerne over den.

Men kos deg med middagen din i dag. :)

Skrevet

Jepp,- hadde årets første i går - og har rester i kjøleskapet

Enda bedre andre dagen :-)

Ja, det er enda bedre dagen etter. Enig i det:-)

Skrevet

Nei - kommer heller ikke til å ha noe fårikålmiddag.

Hverken jeg eller sambo synes fårikål er noe godt - så da står vi like gjerne over den.

Men kos deg med middagen din i dag. :)

Takk for det:-)

Skrevet

Nei, akkurat den sesongen er ikke noe for meg - jeg synes fårikål er veldig oppskrytt.

Men kos deg, du som liker det! :)

Skrevet

Fårikål er veldig godt. Som en annen skriver er den minst like god dagen etter.

Jeg regner med at vi skal ha fårikål ganske snart. Må kjøpe inn kjøtt og kål :)

Skrevet

Har ikke hatt det, og er ikke veldig glad i det heller. Men får det vel hos svigers etterhvert.

Skrevet

Det er veldig godt, men gidder ikke lage til bare minstemann og meg

Skrevet

Hvis minstemann liker det, burde du :)

Det er jo så enkelt å tilberede,- det skal bare koke så lenge... Men hvis det bare er en av to som liker,- så skjønner jeg det ;-)

Skrevet

Hvis minstemann liker det, burde du :)

Det er jo så enkelt å tilberede,- det skal bare koke så lenge... Men hvis det bare er en av to som liker,- så skjønner jeg det ;-)

Han er altetende og jeg tror han har spist det endel hos faren sin. Men jeg må lage av ordenlig kjøtt, orker ikke alt fettet i det man kaller fårikålkjøtt

Skrevet

Han er altetende og jeg tror han har spist det endel hos faren sin. Men jeg må lage av ordenlig kjøtt, orker ikke alt fettet i det man kaller fårikålkjøtt

Nei,- det er stor forskjell på det kjøttet,- den storpakningen jeg kjøpte (Gilde, tror jeg) var faktisk veldig fin,- ingen store fettbiter :)

Skrevet

Nei,- det er stor forskjell på det kjøttet,- den storpakningen jeg kjøpte (Gilde, tror jeg) var faktisk veldig fin,- ingen store fettbiter :)

Kanskje jeg skal stikke bortom halalslakteren å få tak i noe kjøtt neste gang jeg har med meg noen.

Skrevet

Kanskje jeg skal stikke bortom halalslakteren å få tak i noe kjøtt neste gang jeg har med meg noen.

Jeg kan slakte for deg :-)

Så forresten en dame i en innvandrerbutikk på Grønland her om dagen som jeg synes minnet så veldig om deg. Det var vel ikke det, men tenkte i allefall på deg da jeg så henne.

Skrevet

Jeg kan slakte for deg :-)

Så forresten en dame i en innvandrerbutikk på Grønland her om dagen som jeg synes minnet så veldig om deg. Det var vel ikke det, men tenkte i allefall på deg da jeg så henne.

Nei, jeg har ikke vært på Grønland i det siste så det var nok ikke meg. Og hvis du vet hvem jeg er så vet jeg sannelig hvem du er også :o)

Skrevet

Det må jo være perfekt for deg og minstemann med en fårikålgryte. Du kan spise 3 dager på rad uten problemer. Sparer deg mye arbeid da:-)

Skrevet

Det må jo være perfekt for deg og minstemann med en fårikålgryte. Du kan spise 3 dager på rad uten problemer. Sparer deg mye arbeid da:-)

Ja, det er jo sant. Men må bare få tak i kjøtt først og det er ikke like enkelt :o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, vi hadde årets første fårikål for snart fire uker sida. Tror jeg har spist det tre ganger i høst. Fantastisk mat!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...