Gjest ChiengMai Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Han er altetende og jeg tror han har spist det endel hos faren sin. Men jeg må lage av ordenlig kjøtt, orker ikke alt fettet i det man kaller fårikålkjøtt Lammekoteletter er jo kjempegodt til fårikål. Yummi! 0 Siter
Gjest blame Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Har vært så heldig og spist det to ganger i høst. Først invitert på søndagsmiddag med fårikål, rømmevafler og kortspill forrige søndag, og så var jeg innom jobben nå søndag som var, og da ble jeg invitert inn på fårikålmiddag der også, gitt. *heldig* 0 Siter
tonie Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Nei, men nå fikk jeg veldig, veldig lyst på fårikål:) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Fikk fårikål i bursdagsgave av svigermor på søndag :-) (hun lånte kjøkkenet og jeg satt i stua...) 0 Siter
Jølsen Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Nei, jeg har ikke vært på Grønland i det siste så det var nok ikke meg. Og hvis du vet hvem jeg er så vet jeg sannelig hvem du er også ) Det vet jeg ikke. Jeg vet hverken hvordan du ser ut eller hvem du er, jeg bare fikk for meg at dette var en ekte "Dorthe". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.