Gå til innhold

FU: Hvem av dere er på Facebook?

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• Lotte :o)

4

• morsan

3

• AneM1365380603

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er IKKE. Har ikke hatt ork til å involvere meg på det - er vel redd for å bli hekta. Bruker nok tid på DOL.....

Skrevet

Jeg er IKKE. Har ikke hatt ork til å involvere meg på det - er vel redd for å bli hekta. Bruker nok tid på DOL.....

Samme her.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg er. Ble medlem ganske tidlig, men jeg er sjelden innpå.

Nå skal vi ha jubileum, og da er Facebook genialt! Enkelt og holde oversikten (det har vært mye frem og tilbake) og komme med innspill selv.

Skrevet

Jeg er,men har lyst ut derfra,vet bare ikke hvordan jeg gjør det.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1221568476' post='3960180]

Jeg er. Ble medlem ganske tidlig, men jeg er sjelden innpå.

Nå skal vi ha jubileum, og da er Facebook genialt! Enkelt og holde oversikten (det har vært mye frem og tilbake) og komme med innspill selv.

Men er det virkelig sånn at "de fleste" er med der?

Altså - kan jeg regne med at jeg utgjør et betydelig mindretall blant de jeg gikk på skole med, når jeg ikke er på Facebook?

Vi burde vel også hatt en klassefest snart - og det høres jo glitrende ut å kunne bruke Facebook til noe sånt ja!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Men er det virkelig sånn at "de fleste" er med der?

Altså - kan jeg regne med at jeg utgjør et betydelig mindretall blant de jeg gikk på skole med, når jeg ikke er på Facebook?

Vi burde vel også hatt en klassefest snart - og det høres jo glitrende ut å kunne bruke Facebook til noe sånt ja!

Det er mange som er der i allefall. Både venner, foreldrene til vennene mine, alle slags folk. Aldersgruppen er stor blitt.

Så Facebook er et veldig godt utgangspunkt hvis dere skal ha klassefest.

Skrevet

Har profil, men er ikke særlig aktiv og legger ikke ut bilder. Foretrekker at andre ikke legger ut bilder av meg (og har bedt enkelte fjerne bilder eller referanse til meg).

Skrevet

Jeg er verken på Facebook eller andre steder jeg ikke kan forsvinne fra igjen. Unntatt offentlige registre.

Skrevet

Jeg er verken på Facebook eller andre steder jeg ikke kan forsvinne fra igjen. Unntatt offentlige registre.

Man kan jo slette profilen på Facebook om man ønsker. Men informasjonen ligger sikkert lagret et eller annet sted likevel.

Gjest klokkeline
Skrevet

Yes, of course. Alle damer over 40 må jo være der slik at vi kan følge med i tiden :-)

Skrevet

Man kan jo slette profilen på Facebook om man ønsker. Men informasjonen ligger sikkert lagret et eller annet sted likevel.

Jeg synes konseptet stinker litt når det først blir mulig å slette etter at de har hatt et veldig påtrykk om det fra brukere og kritikere.

Jeg har lavt hysterinivå på alt som gjelder misbruk, outing, bilder av ungene osv., jeg synes bare det prinsipielt burde være lett å gå permanent ut av denslags.

Skrevet

Jeg synes konseptet stinker litt når det først blir mulig å slette etter at de har hatt et veldig påtrykk om det fra brukere og kritikere.

Jeg har lavt hysterinivå på alt som gjelder misbruk, outing, bilder av ungene osv., jeg synes bare det prinsipielt burde være lett å gå permanent ut av denslags.

Enig. Synes også det stinker at en automatisk overdrar retten til bruk av bilder en legger ut på Facebook. Dette er bare en av mange grunner til at jeg ikke legger ut private bilder der.

Skrevet

Jeg er.

Moro med alle bildene, og "treffe" gamle kjente :0)

Jeg har deg ikke der...

Skrevet

Jeg har deg ikke der...

Hmmm... Jeg har ikke deg heller der ;0)

Skrevet

Jeg har deg ikke der...

Forresten, legger du bilder?

Jeg har flere albumer ute..Hihi, er jo så gøy med bilder :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...