Gå til innhold

FU: Hvem av dere er på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forresten, legger du bilder?

Jeg har flere albumer ute..Hihi, er jo så gøy med bilder :0)

Jada, både av pusen, ungene og der jeg bor ;)

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• Lotte :o)

4

• morsan

3

• AneM1365380603

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jada, både av pusen, ungene og der jeg bor ;)

Oioioi! ;0)

Og jeg som forsatt venter å få se lille snaxy!

Skrevet

Jeg er på Facebook, men er ikke blant de ivrigste til å sende poteter, vinflasker, egg, blomster, hjerter, videosnutter, klemmer osv rundt. Noen sender slikt hele tiden.

Skrevet

Oioioi! ;0)

Han har jeg ikke fått lagt ut bilder av lenger, jeg fikk jo ikke kameraet før i forrige uke ;o) Sleng ut navnet ditt på pm da eller skal jeg

Skrevet

Han har jeg ikke fått lagt ut bilder av lenger, jeg fikk jo ikke kameraet før i forrige uke ;o) Sleng ut navnet ditt på pm da eller skal jeg

Oki, det skal jeg gjøre!

Skrevet

Oioioi! ;0)

''Og jeg som forsatt venter å få se lille snaxy!''

Si meg en ting: Har ikke du brukt å kalle kjæresten/mannen din for snaxy??

Isåfall: Hvorfor i all verden har du ikke sett lille-Snaxy ennå? ;-) Er det alltid bare mrøkt og under dyna, altså? ;-)

Skrevet

Nei, det der har jeg ikke lyst til å bruke tid på. Jeg har ikke det minste lyst til å bli nedrent av gamle klassekamerater og venner fra oldtiden.

Skrevet

NÅ har jeg gjort det :=)

Skrevet

''Og jeg som forsatt venter å få se lille snaxy!''

Si meg en ting: Har ikke du brukt å kalle kjæresten/mannen din for snaxy??

Isåfall: Hvorfor i all verden har du ikke sett lille-Snaxy ennå? ;-) Er det alltid bare mrøkt og under dyna, altså? ;-)

*LOL*

Han har vi ikke sett ;0)

Dorthe har en katt som heter Snaxy.

Og jeg kaller forsatt mannen for Snaxy, hehe, vittig :0)

Skrevet

*LOL*

Han har vi ikke sett ;0)

Dorthe har en katt som heter Snaxy.

Og jeg kaller forsatt mannen for Snaxy, hehe, vittig :0)

Aha!! Navnesøsken, altså! :-)

Skrevet

Aha!! Navnesøsken, altså! :-)

Jepp! He, he!

Koslig det! :0)

Skrevet

Og da var vi venner :0)

Og du hadde mange flere bilder enn meg. Og jeg ble ikke noe sjokkert hvis du var redd for det ;o)

Skrevet

Jeg har profil der, men er ikke noe særlig aktiv. Har ikke funnet gamle skolekamerater der, og svært få av mine kolleger er der (ikke en gang de unge). Men jeg har en bror og noen tantebarn som er ganske aktive, så jeg sjekker hva de driver på med av og til.

Skrevet

Og du hadde mange flere bilder enn meg. Og jeg ble ikke noe sjokkert hvis du var redd for det ;o)

He,he, er endel bilder ja ;0)

Galskapen lenge leve! hihi..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...