Gå til innhold

FU: Hvem av dere er på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da var vi venner :0)

*så koselig når folk finner hverandre* :) ( Jeg er ingen facebookèr )

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• Lotte :o)

4

• morsan

3

• AneM1365380603

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Yes, of course. Alle damer over 40 må jo være der slik at vi kan følge med i tiden :-)

Mister vi tiden hvis ikke vi er med altså? ;)

Skrevet

*så koselig når folk finner hverandre* :) ( Jeg er ingen facebookèr )

He,he, moro det :0)

Må komme deg inn du også!

Skrevet

Ikke jeg.. Bruker venninnen min sin, når jeg skal ha littt info :P

Gjest klokkeline
Skrevet

Mister vi tiden hvis ikke vi er med altså? ;)

Ja, kan skjønner dere er nødt til å følge med :-). Nesten like morsomt og nyttig som Dol, men bare nesten ;-)

Skrevet

Jeg er på Facebook, men er ikke blant de ivrigste til å sende poteter, vinflasker, egg, blomster, hjerter, videosnutter, klemmer osv rundt. Noen sender slikt hele tiden.

Hehe, der er jeg helt på linje med deg. Skjønner liksom ikke pointet og avslår alle slike greier. Orker ikke så mye dill-dall ;)

Skrevet

*rekker opp hånda*

Har prøvd å søke deg opp, men det er vanskelig når jeg kun vet hvordan du ser ut, og ikke navnet! Pen er du! :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221649956' post='3961157]

Har prøvd å søke deg opp, men det er vanskelig når jeg kun vet hvordan du ser ut, og ikke navnet! Pen er du! :)

Takk;-)

Hmmm, du får se på "den andre sida" (*hysj*hysj* ;-)) og lete opp noen av de andre som har meg på Facebook-vennelista ;-)

Skrevet

Takk;-)

Hmmm, du får se på "den andre sida" (*hysj*hysj* ;-)) og lete opp noen av de andre som har meg på Facebook-vennelista ;-)

Jeg føler at jeg ikke har fått grepet om den andre saken ennå... Skal se om jeg får satt meg inn i det snart :)

Skrevet

Takk;-)

Jeg vet hva du heter ;) Du lurer kanskje på hvordan jeg vet det. Det var en link du en gang la ut.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221650507' post='3961173]

Jeg føler at jeg ikke har fått grepet om den andre saken ennå... Skal se om jeg får satt meg inn i det snart :)

Det tok litt tid for meg også, men nå går det bra ;-)

Skrevet

Jeg vet hva du heter ;) Du lurer kanskje på hvordan jeg vet det. Det var en link du en gang la ut.

Hmmmmm, sier du det... *gruble*

Jaja, jeg er nok ganske uspennende her inne, så det jeg sier her kunne jeg sagt i RL også - heldigvis ;-)

Skrevet

Hmmmmm, sier du det... *gruble*

Jaja, jeg er nok ganske uspennende her inne, så det jeg sier her kunne jeg sagt i RL også - heldigvis ;-)

Husker nå bare deler av navnet ;)

Jeg prøver også å ytre ting her som jeg står for om noen kjenner meg igjen.

Skrevet

Husker nå bare deler av navnet ;)

Jeg prøver også å ytre ting her som jeg står for om noen kjenner meg igjen.

Tryggest sånn ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...