Gå til innhold

Fronter

Gjest Shira :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1221629726' post='3960904]

Læreren vår i år, han legger opp en skikkelig brukervennlig Fronter, i fjor så var det ikke tema en gang, så nesten ingen av oss trives i Fronter.

Så derfor er det nå så surt når jeg skal lage dette til slik at det blir et godt verktøy for meg, så mangler jeg en funksjon slik at jeg ikke får gjort noe av dette.

Og så er det litt sånn at folk har ulike oppfatninger om hva brukervennlighet betyr ;-) Noen vil ha det sånn og andre sånn.... Jeg vet hva jeg ville endra på årets Fronter som jeg bruker *sukk*

Gjest ChiengMai
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1221583769' post='3960458]

Nei, det hadde jo vært for gale at vi hadde fått det programmet som var best ;o)

:-D

Ja, ikke sant?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...