Gå til innhold

Svømming ++ i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til Stavanger noen dager neste uke med jobben, og hvis jeg får tid, tenkte jeg å svømme en ettermiddag/kveld.

Hvor finnes det svømmehaller i Stavanger - helst i sentrum?

Er det noe annet spennende som skjer av kulturelle ting neste uke der? Hvis ikke, kommer jeg nok til å ta en tur på IKEA en kveld :-) Hvor lenge har de oppe forresten?

Skrevet

Duh... når kommer du til Oslo igjen, a? Vi har en middag å ta igjen. ;)

Skrevet

Visste ikke at IKEA har oppe? Åpningstidene derimot finner du nok på ikea.no

Skrevet

Duh... når kommer du til Oslo igjen, a? Vi har en middag å ta igjen. ;)

Det har vi ja!!!!

Driver og prøver å få ordnet et kurs i slutten av november. Skal trolig få avklart dato i denne uka.

Når har du barnefri i slutten av november?

Skrevet

Det har vi ja!!!!

Driver og prøver å få ordnet et kurs i slutten av november. Skal trolig få avklart dato i denne uka.

Når har du barnefri i slutten av november?

Uke 47, f.eks :)

Skrevet

Uke 47, f.eks :)

Det var egentlig uke 48 jeg hadde håpet å få lagt kurset til, men det er altså ikke bestemt ennå. Må ikke krasje med et annet kurs som sjefen min planlegger, og han er litt treg til å få bestemt seg....

Skal gi deg et pip når jeg vet det!

Skrevet

Det var egentlig uke 48 jeg hadde håpet å få lagt kurset til, men det er altså ikke bestemt ennå. Må ikke krasje med et annet kurs som sjefen min planlegger, og han er litt treg til å få bestemt seg....

Skal gi deg et pip når jeg vet det!

Gjør det! :) Og dersom du skulle havne her i uke 46, kan jeg sannsynligvis skaffe deg billigbillett til en veldig flott konsert. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...