Gjest hater narkotika Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Les artikkelen. http://www.side2.no/helse/article2220394.ece Hva syns dere? Det må jo ha vært en hasjrøyker som står bak den påstanden. Selvsagt finnes det smarte hasjrøykere, men de var gjerne smarte før de begynte å røyke hasj. Hasj har dessverre en del negative følger av langtidsbruk, deriblant psykiske problemer. 0 Siter
Jølsen Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Cannabis er vel ofte med på å skade hjernen, slik at latenstiden kan bli noe langsommere og det kan være vanskeligere å huske ting. 0 Siter
Gjest Trådstarter Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Cannabis er vel ofte med på å skade hjernen, slik at latenstiden kan bli noe langsommere og det kan være vanskeligere å huske ting. Det er sant Jølsen. Men jeg kjenner folk med høyere utdannelse som eksperimenterte med hasjrøyking i studietiden... de klarte likevel å huske "stoffet" (lesestoffet altså hehe). Jeg tror det påvirker folk forskjellig. Noen blir sløve av hasj, noen blir kreative av hasj, noen blir veldig engasjerte... Men smarte blir de vel ikke da. 0 Siter
Jølsen Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Det er sant Jølsen. Men jeg kjenner folk med høyere utdannelse som eksperimenterte med hasjrøyking i studietiden... de klarte likevel å huske "stoffet" (lesestoffet altså hehe). Jeg tror det påvirker folk forskjellig. Noen blir sløve av hasj, noen blir kreative av hasj, noen blir veldig engasjerte... Men smarte blir de vel ikke da. Jeg mente over lengre tid. 0 Siter
punky brewster Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Nei, hasjrøykere er ikke smarte. de er ofte veldig kverulerende og spesielt om hvor lite farlig hasj er:) 0 Siter
Gjest Trådstarter Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Nei, hasjrøykere er ikke smarte. de er ofte veldig kverulerende og spesielt om hvor lite farlig hasj er:) Enig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.