Gå til innhold

Er hasjrøykere smarte?

Anbefalte innlegg

Gjest hater narkotika
Skrevet

Les artikkelen. http://www.side2.no/helse/article2220394.ece

Hva syns dere?

Det må jo ha vært en hasjrøyker som står bak den påstanden. Selvsagt finnes det smarte hasjrøykere, men de var gjerne smarte før de begynte å røyke hasj.

Hasj har dessverre en del negative følger av langtidsbruk, deriblant psykiske problemer.

Skrevet

Cannabis er vel ofte med på å skade hjernen, slik at latenstiden kan bli noe langsommere og det kan være vanskeligere å huske ting.

Gjest Trådstarter
Skrevet

Cannabis er vel ofte med på å skade hjernen, slik at latenstiden kan bli noe langsommere og det kan være vanskeligere å huske ting.

Det er sant Jølsen.

Men jeg kjenner folk med høyere utdannelse som eksperimenterte med hasjrøyking i studietiden... de klarte likevel å huske "stoffet" (lesestoffet altså hehe).

Jeg tror det påvirker folk forskjellig. Noen blir sløve av hasj, noen blir kreative av hasj, noen blir veldig engasjerte... Men smarte blir de vel ikke da.

Skrevet

Det er sant Jølsen.

Men jeg kjenner folk med høyere utdannelse som eksperimenterte med hasjrøyking i studietiden... de klarte likevel å huske "stoffet" (lesestoffet altså hehe).

Jeg tror det påvirker folk forskjellig. Noen blir sløve av hasj, noen blir kreative av hasj, noen blir veldig engasjerte... Men smarte blir de vel ikke da.

Jeg mente over lengre tid.

Skrevet

Nei, hasjrøykere er ikke smarte. de er ofte veldig kverulerende og spesielt om hvor lite farlig hasj er:)

Gjest Trådstarter
Skrevet

Nei, hasjrøykere er ikke smarte. de er ofte veldig kverulerende og spesielt om hvor lite farlig hasj er:)

Enig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...