Gjest nytrent Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Pssst... Litt pinlig spørsmål: Vasker dere treningstøy etter hver trening? 0 Siter
Babette Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Nei, annenhver. Eller hvis det er varmt vasker jeg topp/T-skjorte hver gang, de har jeg så mange av. 0 Siter
Speak Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Ja, stort sett. Unntaket er utesykkeltøy. Det går et par ganger. (Ingen lider av at jeg evt. skulle lukte litt da.) Innebukser kan også gå et par ganger noen ganger. Det kommer an på hva/hvordan jeg trener. Sykkelbukser går definitivt bare en gang. De blir visst ikke renere av at jeg vrir dem opp etterpå :-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 T-skjorte - ja. Treningsbukse innendørs samt bh: hver 2. dag. Sykkelbukse: ca 1 gang i uka. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 har ny t-skjorte eller topp hver gang men vasker ikke buksa før etter en 3-4 ganger 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.