Gå til innhold

Svensk filmmusikk - HJELP MEG -

Anbefalte innlegg

Gjest LeiaAmidalaSkywalker
Skrevet

Lust ock fagring stor. Hvor i all verden kan jeg få tak i filmmusikken??? Viktig! :-) He he

Skrevet

En nydelig film. Søk med riktig svensk staving, det er drøssevis med Googletreff der og kanskje du finner musikken til filmen også: Lust och fägring stor.

:)

Skrevet

En nydelig film. Søk med riktig svensk staving, det er drøssevis med Googletreff der og kanskje du finner musikken til filmen også: Lust och fägring stor.

:)

Har søkt på norsk, svensk, engelsk og dans i 5 timer. Finner du filmmusikken, skal jeg gifte meg med deg!

Skrevet

Hvis du mener den arien som går igjen i filmen, heter den Lascia ch'io pianga (veit ikke om jeg har stavet det riktig!) og er fra Händels opera Rinaldo.

Skrevet

Hvis du mener den arien som går igjen i filmen, heter den Lascia ch'io pianga (veit ikke om jeg har stavet det riktig!) og er fra Händels opera Rinaldo.

Jeg mener all musikken i filmen - uten å måtte kjøpe 8 forskjellige cdèr

Skrevet

Hehe, jeg husker da vitterlig ikke alle låtene som var med i den filmen! De eneste jeg kan komme på i farta er den jeg nevnte, samt en sats fra Brahms' Ein Deutsches requiem som heter Denn alles Fleisch, es ist wie Gras.

Skrevet

Det er som Flyfly sier - i alle fall hovedmusikken i filmen.

Gå inn på YouTube-Farinelli-lascia ch'io pianga

Skrevet

Har søkt på norsk, svensk, engelsk og dans i 5 timer. Finner du filmmusikken, skal jeg gifte meg med deg!

Oi, det var da litt av en trussel;-)

Skrevet

Oi, det var da litt av en trussel;-)

Åh føkk, det der hadde ikke jeg sett! :|

Skrevet

Det var forresten ikke verre enn å google filmtittelen + soundtrack, da, så fikk jeg det opp med en gang...

http://www.imdb.com/title/tt0113720/soundtrack

Den får jeg også opp. Kan du fortelle meg hvordan jeg får kjøpt musikken?? Dette er jo kun en oversikt.

Skrevet

Den får jeg også opp. Kan du fortelle meg hvordan jeg får kjøpt musikken?? Dette er jo kun en oversikt.

''Dette er jo kun en oversikt.''

Hehe. TAKK, heter det i min kant av landet.

Skrevet

Åh føkk, det der hadde ikke jeg sett! :|

Tvi tvi, du får fortelle kjæresten din at det var moro så lenge det varte! :P

Skrevet

Finner ikke noe sundtrack jeg heller, men vil tro du finner så og si alt av dette innholdet på iTunes, slik at du slipper å kjøpe hele cd'er.

Skrevet

Tvi tvi, du får fortelle kjæresten din at det var moro så lenge det varte! :P

Bah.

Skrevet

''Dette er jo kun en oversikt.''

Hehe. TAKK, heter det i min kant av landet.

Pussig. Kanskje vi bor på samme kant av landet, da?

Skrevet

Pussig. Kanskje vi bor på samme kant av landet, da?

Nja.. egentlig litt usikker på det ;P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...