mariaflyfly Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2658053.ece Skattedirektoratet har sendt ut personnummerene til skatteytere i Norge til 8 ulike redaksjoner sammen med skatteopplysningene. Helt utrolig at det går an. Jeg har alltid lurt på hvorfor i all verden slikt skal sendes ut og gjøres offentlig i utgangspunktet. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Grovt overtramp. Fy flate, at det går an. 0 Siter
Mirabell Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Ja, det der er ille. Håper det er pålitelige redaksjoner, men uansett er det stor risiko for at det havner i hendene på noen med skumle hensikter. 0 Siter
Speak Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Utrolig. Jeg synes heller ikke at andre mennesker har noe med min økonomi å gjøre. Akkurat som jeg ikke har noe med deres økonomi. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Egentlig burde hele Norges befolkning få nye fødsels og personnummer. En kan jo ikke tro at alle ansatte i de berørte avisene viser seg som hedersmenn og overser et slik opplagt tilfelle av muligheten til å stjele andres personopplysninger. Hilsen 0 Siter
Shova Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Egentlig burde hele Norges befolkning få nye fødsels og personnummer. En kan jo ikke tro at alle ansatte i de berørte avisene viser seg som hedersmenn og overser et slik opplagt tilfelle av muligheten til å stjele andres personopplysninger. Hilsen Kanskje de kan gi meg lavere alder også ))) 0 Siter
morsan Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Kanskje de kan gi meg lavere alder også ))) ...eventuelt høyere, så kan du snart gå av men pensjon;-) 0 Siter
Shova Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 ...eventuelt høyere, så kan du snart gå av men pensjon;-) He, he, jeg tror jeg heller ville gå ned på trettitallet en plass...,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,)))) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. september 2008 Forfatter Skrevet 17. september 2008 ...eventuelt høyere, så kan du snart gå av men pensjon;-) For en strålende idé! Min rødvinsbeduggende pensjonisttilværelse i en liten italiensk landsby er snart innen rekkevide! 0 Siter
morsan Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 For en strålende idé! Min rødvinsbeduggende pensjonisttilværelse i en liten italiensk landsby er snart innen rekkevide! Ikke sant? Må jo være helt topp å bli pensjonist mens kroppen ennå er ung og sprek:-D 0 Siter
morsan Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 He, he, jeg tror jeg heller ville gå ned på trettitallet en plass...,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,)))) Men registreringen hjelper jo ikke på fysikken, da;-) 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Kanskje de kan gi meg lavere alder også ))) Ja. alle kan få akkurat den alder de ønsker seg, jeg vil gjerne være evige unge 29, men det er vel litt vanskelig å få til, når sønnen er 30 og jeg har barnebarn. Må bli å skru tiden tilbake, som i Donald duck's verden. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.