Gå til innhold

Personnumre på avveie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det der er ille. Håper det er pålitelige redaksjoner, men uansett er det stor risiko for at det havner i hendene på noen med skumle hensikter.

Skrevet

Utrolig. Jeg synes heller ikke at andre mennesker har noe med min økonomi å gjøre. Akkurat som jeg ikke har noe med deres økonomi.

Gjest mandolina
Skrevet

Egentlig burde hele Norges befolkning få nye fødsels og personnummer.

En kan jo ikke tro at alle ansatte i de berørte avisene viser seg som hedersmenn og overser et slik opplagt tilfelle av muligheten til å stjele andres personopplysninger.

Hilsen

Skrevet

Egentlig burde hele Norges befolkning få nye fødsels og personnummer.

En kan jo ikke tro at alle ansatte i de berørte avisene viser seg som hedersmenn og overser et slik opplagt tilfelle av muligheten til å stjele andres personopplysninger.

Hilsen

Kanskje de kan gi meg lavere alder også ;))))

Skrevet

...eventuelt høyere, så kan du snart gå av men pensjon;-)

Skrevet

He, he, jeg tror jeg heller ville gå ned på trettitallet en plass...,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,;)))))

Skrevet

For en strålende idé! Min rødvinsbeduggende pensjonisttilværelse i en liten italiensk landsby er snart innen rekkevide! :D

Skrevet

For en strålende idé! Min rødvinsbeduggende pensjonisttilværelse i en liten italiensk landsby er snart innen rekkevide! :D

Ikke sant?

Må jo være helt topp å bli pensjonist mens kroppen ennå er ung og sprek:-D

Skrevet

He, he, jeg tror jeg heller ville gå ned på trettitallet en plass...,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,;)))))

Men registreringen hjelper jo ikke på fysikken, da;-)

Gjest mandolina
Skrevet

Ja. alle kan få akkurat den alder de ønsker seg, jeg vil gjerne være evige unge 29, men det er vel litt vanskelig å få til, når sønnen er 30 og jeg har barnebarn.

Må bli å skru tiden tilbake, som i Donald duck's verden.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...