Gå til innhold

Dr. Phil i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde - en av de mest forferdelige menn jeg har sett på lenge... Har helt vondt i magen!!

Skrevet

Jeg gjorde - en av de mest forferdelige menn jeg har sett på lenge... Har helt vondt i magen!!

Ja... :(

Det var virkelig helt grusomt. Han satt og smilte!

Skrevet

Ja... :(

Det var virkelig helt grusomt. Han satt og smilte!

Smilte og påkalte seg Guds rettferdighet - ingenting som er verre enn de som skjuler seg bak religionen!

Skrevet

Ja, jeg ser ikke ofte, men så i dag. Utrolig merkelig at han var så kald. Hvis han har glemt eller fortrengt at han har gjort det, tipper jeg at testen ikke merket at han løy. I så fall er han en skikkelig kaldbloding og guffen sykopat og løgner.

Skrevet

Kan noen gi et referat? Hva er det dere snakker om? Jeg fikk ikke sett det, jeg.

Skrevet

Ble virkelig kvalm jeg!

Ja :(

Men herregud for en sterk datter han har.

Skrevet

Ja, jeg ser ikke ofte, men så i dag. Utrolig merkelig at han var så kald. Hvis han har glemt eller fortrengt at han har gjort det, tipper jeg at testen ikke merket at han løy. I så fall er han en skikkelig kaldbloding og guffen sykopat og løgner.

Ja, jeg ser vanligvis ikke, siden sønnen min er hjemme med meg eller vi er på jobb. Men i dag klarte jeg ikke la være.

Det er helt utrolig at slike mennesker eksisterer. Men datteren kommer til å klare seg fint nå. Og broren hennes var veldig fornuftig, han er nok glad i henne.

Skrevet

Kan noen gi et referat? Hva er det dere snakker om? Jeg fikk ikke sett det, jeg.

På Dr. Phil i dag var det om en pedofil, gammel mann med en voksen datter. Moren hennes og broren hennes var også tilstede.

Det viser seg (fra løgndetektor test) at hun snakker sant i forhold til at han har misbrukt henne. Han har også misbrukt barnebarnet sitt, sønnen hennes.

Det var et veldig sterkt program, ikke minst på grunn av talen fra datteren og reaksjonene hennes. Han var en grusom, grusom person. Han smilte, kalte alle andre løgnere, snakket om at Gud var på hans side og... *grøss* Nei, han var bare forferdelig.

Skrevet

Ja :(

Men herregud for en sterk datter han har.

Ja, helt ufattelig! Men tenk å få vite at barnet ditt har blitt utsatt for det samme som deg selv. Noe så grusomt!

Gjest signaturina
Skrevet

På Dr. Phil i dag var det om en pedofil, gammel mann med en voksen datter. Moren hennes og broren hennes var også tilstede.

Det viser seg (fra løgndetektor test) at hun snakker sant i forhold til at han har misbrukt henne. Han har også misbrukt barnebarnet sitt, sønnen hennes.

Det var et veldig sterkt program, ikke minst på grunn av talen fra datteren og reaksjonene hennes. Han var en grusom, grusom person. Han smilte, kalte alle andre løgnere, snakket om at Gud var på hans side og... *grøss* Nei, han var bare forferdelig.

Noe jeg lurer på vedr dr Phil, er hvordan i alle dager han får folk til å stille opp på programmene sine!!! Særlig de som har begått feil og skal blottlegge seg for hele USA, pluss mye av verden ellers. Tror han går over lik for å få et godt program! Han er vel ikke helt tro mot sin lære mot å ikke gjøre neo som kan skade andres psyke. For noen får vel hjelp, men andre kan vel få senskader av å få problemene sine eksponert. Og hva med mindreårige barn! Hvem tar avgjørelsen for dem. Virkelig betenkelig. De kan jo få det bakfra når de er voksne. Nei, fyren er ganske ekkel. Dr. Phil altså. Han pedofile så jeg ikke.

Skrevet

Noe jeg lurer på vedr dr Phil, er hvordan i alle dager han får folk til å stille opp på programmene sine!!! Særlig de som har begått feil og skal blottlegge seg for hele USA, pluss mye av verden ellers. Tror han går over lik for å få et godt program! Han er vel ikke helt tro mot sin lære mot å ikke gjøre neo som kan skade andres psyke. For noen får vel hjelp, men andre kan vel få senskader av å få problemene sine eksponert. Og hva med mindreårige barn! Hvem tar avgjørelsen for dem. Virkelig betenkelig. De kan jo få det bakfra når de er voksne. Nei, fyren er ganske ekkel. Dr. Phil altså. Han pedofile så jeg ikke.

Enig med deg (jeg så heller ikke programmet om han pedofile, så jeg bare uttaler med om Dr Phil)

Jeg husker da han bare hadde gjesteopptredener på Oprah - da likte jeg han ganske godt - det virket som en flink fyr som fikk løst opp i ymse problemer folk hadde (hadde vel mest "gladsaker" da, mener jeg å huske)

Men med eget show.... uff! Jeg synes det er så utrolig mange som blottstiller seg ut fra en forventning om hjelp, og midt oppi alle rådene snur Phil seg mot kamera og sier "Next....bla bla bla...after the break". Riktignok sies det at en del får hjelp utenfor showet, men problemet er at det melder seg på folk som ofte har store og vanskelige problemer som de forventer å få hjelp for, mens hjelperen styres vel så mye om enn ikke mer av kommersielle hensyn som av hensynet til den som skal motta hjelpen.

Jeg synes showet ofte (ut fra de gangene jeg har sett på det) er meget betenkelig.

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe rart at folk stiller opp. Når folk har store og vanskelig problemer og ikke klarer å finne en løsning på det er de villige til nesten hva som helst.

Skrevet

Jeg er enig med deg, men mest i forhold til den merkverdige kommersialismen han utøver. I begynnelsen var han mye mer forsiktig med hvilke saker han tok opp, men nå gjør han hva som helst for et underholdende program.

Nå får riktignok alle gjestene hans den beste oppfølgingen penger kan kjøpe i ettertid og det er jo positivt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...