Gå til innhold

Noen har kjørt på bilen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men mistet du ikke deler av bonusen da, når du måtte bruke av forsikringen? Og var det den du kjørte på sin forsikring som avgjorde om du måtte dekke leiebil eller ikke?

JOda, det var noe tap i fhd til bonusen. Jeg hadde topp opptjening etter 20 år uten ulykker, men de snakka om at noe ble redusert til 75%. Av en eller annen merkelig grunn har det ikke fått noen innvirkning på forsikringsregningen (som betales månedlig med billånet). Mulig oppgjøret ikke er i havn enda. Bør sikkert sjekke det, men er litt sløv. Var bare glad for at forsikringsselskapet tok all videre kontakt.

Leiebil var en del av den andres forsikringsavtale, ja. Om det ikke hadde vært det, så tror jeg at jeg hadde tilbudt meg å betale leiebil de par dagene den andre var på verksted. Det er litt ekkelt å påføre andre så mye pes med taksering og reparasjon om de ikke skal være uten bil i tillegg.

Skrevet

JOda, det var noe tap i fhd til bonusen. Jeg hadde topp opptjening etter 20 år uten ulykker, men de snakka om at noe ble redusert til 75%. Av en eller annen merkelig grunn har det ikke fått noen innvirkning på forsikringsregningen (som betales månedlig med billånet). Mulig oppgjøret ikke er i havn enda. Bør sikkert sjekke det, men er litt sløv. Var bare glad for at forsikringsselskapet tok all videre kontakt.

Leiebil var en del av den andres forsikringsavtale, ja. Om det ikke hadde vært det, så tror jeg at jeg hadde tilbudt meg å betale leiebil de par dagene den andre var på verksted. Det er litt ekkelt å påføre andre så mye pes med taksering og reparasjon om de ikke skal være uten bil i tillegg.

Synes det bare virker så rart at du må betale ekstra på grunn av den andres forsikring. At du ønsker å være snill uansett er jo flott.

Skrevet

''"dette gikk jo fint det!"''

Hehe,- kan det ha vært stalkeren din? Hadde du ikke en for en tid tilbake?

*Humrer* Jeg lurte litt på om hun var ute etter å kjøre på meg ja og dermed var veldig fornøyd med seg selv. ;o)

Gjest snodig synes jeg
Skrevet

Ehhmm. skjelven og på gråten pga en materiell skade på en gammel bil? Høres skjørt ut spør du meg.

Var det barna dine det gjaldt kunne jeg skjønt reaksjonen.

Skrevet

Ehhmm. skjelven og på gråten pga en materiell skade på en gammel bil? Høres skjørt ut spør du meg.

Var det barna dine det gjaldt kunne jeg skjønt reaksjonen.

Hadde det vært ungene mine hadde jeg ikke vært på dol engang. :o) Ja, jeg var skjelven og på gråten, jeg er ikke lagd av penger og det jeg ga for bilen for bare et halvt år siden var myyye penger for meg. Jeg er glad i bilen min, bruker den hver eneste dag og for meg representerer den en enorm frihet og selvstendighet i forhold til hvordan det var for halvannet år siden, før jeg hadde bil.

Men det ser heldigvis ut til å ordne seg med ting og tang her nå så jeg håper jeg kan sette den inn på verksted snart å få ordnet den igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...