Gjest Elextra Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Me too Like mange ulike kategorier musikk, jeg, da. Bare ikke country (med visse unntak), svensktopp- og dansebandmusikk. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Samme her, her ligger U2 på topp. Men i tillegg liker jeg veldig godt R.E.M. Nick Cave & The Bad Seeds Pearl Jam Van Morrison Frank Zappa Hothouse Flowers The Pogues Mike Scott og The Waterboys Bruce Springsteen Gianna Nannini Elbow og mange, mange fler. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Metallica, Iron Maiden, Manowar, Volbeat. Går i den duren ;0) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Samme her, her ligger U2 på topp. Men i tillegg liker jeg veldig godt R.E.M. Nick Cave & The Bad Seeds Pearl Jam Van Morrison Frank Zappa Hothouse Flowers The Pogues Mike Scott og The Waterboys Bruce Springsteen Gianna Nannini Elbow og mange, mange fler. Her var mange av mine gamle favoritter :-). Tipper jeg ikke er eneste som fulgte aller mest med på musikk på 80-tallet . 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Her var mange av mine gamle favoritter :-). Tipper jeg ikke er eneste som fulgte aller mest med på musikk på 80-tallet . ''Tipper jeg ikke er eneste som fulgte aller mest med på musikk på 80-tallet :P'' Nei, vi er i alle fall to... ;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Her var mange av mine gamle favoritter :-). Tipper jeg ikke er eneste som fulgte aller mest med på musikk på 80-tallet . Husker du denne? http://www.youtube.com/watch?v=9HcyS8DZOyw 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Jeg liker så mye forskjellig musikk, at det er vanskelig å komme med noen favoritt. Jeg liker U2 jeg også forresten. 0 Siter
Gjest Trådstarter Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Me too Like mange ulike kategorier musikk, jeg, da. Bare ikke country (med visse unntak), svensktopp- og dansebandmusikk. Enig der og, liker egentlig alt... men U2 på førsteplass 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Wagner-operaer for øyeblikket Det er mord i den musikken! sa Ole Bornemann Bull. 0 Siter
....AV Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Det er mord i den musikken! sa Ole Bornemann Bull. Det er det som er så fantastisk! I morgen skal jeg høre Don Giovanni i Covent Garden. Det blir vel heller ikke så verst:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Husker du denne? http://www.youtube.com/watch?v=9HcyS8DZOyw Ja, husker godt jeg satt klistret til den serien :-). Husker også at mange synes Jon English var megakjekk - men akkurat det forstod jeg aldri helt. Sangen var en hit! *S* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 ''Tipper jeg ikke er eneste som fulgte aller mest med på musikk på 80-tallet :P'' Nei, vi er i alle fall to... ;-) Ja, på slutten av 80-tallet var jeg på konsert med minst fem av de du nevnte 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Mozart, Verdi og Händel. Hvilke er dine favorittverk fra disse komponistene? Jeg er selv veldig glad i klassisk musikk, men husker ikke alltid hva hvert verk heter. Har du noe du anbefaler, så kanskje jeg husker de? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Hvilke er dine favorittverk fra disse komponistene? Jeg er selv veldig glad i klassisk musikk, men husker ikke alltid hva hvert verk heter. Har du noe du anbefaler, så kanskje jeg husker de? Eg er vel det en kan kalle for nybegynner angående klassisk musikk, det er ikkje mer enn ca. ni år siden eg begynte å lytte til det på alvor. Verdi: Min absolutte favoritt er Verdis Requiem, fortrinnsvis en innspilling med Claudio Abbado som dirigent, så liker eg godt operaene Aida og La Traviata. Mozart: "Alt" av Mozart! :-) Symfoni 40 & 41 (41 er Jupitersymfoni), Tryllefløyten, Figaros Bryllup (Opera), Fiolinkonsert No.3 KV 216 & No. 5 KV 219 med Anne-Sophie Mutter/Berliner Philarmonikerne og Herbert Von Karajan (Mutter var 14 år!!!) fra 1978. Händel: Israel In Egypt, Water Music, The Messiah (selvfølgelig), Fireworks Music, Concerti Grossi Op.6. Sikkert masse mer eg burde ha huska på også. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Det er det som er så fantastisk! I morgen skal jeg høre Don Giovanni i Covent Garden. Det blir vel heller ikke så verst:-) You lucky bastard! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Det er det som er så fantastisk! I morgen skal jeg høre Don Giovanni i Covent Garden. Det blir vel heller ikke så verst:-) Det blir sikkert brukbart, har hørt det skal bli skikkelig drittvær der i helga. Nei, det blir nok helmaks! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.