Gjest Gleder meg! Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Når begynner det i Norge igjen? Fortsatt på tirsdagskvelder? 0 Siter
Mirabell Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Nå har jo Grey's Anatomy akkurat begynt igjen, så det blir nok lenge til. I hvert fall hvis det skal gå på tirsdager. Kanskje til vinteren? 0 Siter
Gjest greys fucking who Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Nå har jo Grey's Anatomy akkurat begynt igjen, så det blir nok lenge til. I hvert fall hvis det skal gå på tirsdager. Kanskje til vinteren? buhu hvordan skal jeg overleve? 0 Siter
Gjest Altea Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Gleder meg til det jeg også,det var jo den avsluttningen sist hehe : ) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Jeg tror nok ikke det begynner igjen før på nyåret, de kjører Grey's på høsten og FF på våren ser det ut til. Men enig med deg - gleder meg også! Men husker ingenting av sesongavslutningen da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.