Gå til innhold

Dagen med stor ÅÅÅÅÅ

Anbefalte innlegg

Gjest klokkeline

For det første er alle trege, dyr som går i veien og ikke vil flytte seg, katta fiser meg midt i trynet, gørr-negativ svigermor, mennesker uten føtter som jeg må flytte på og noen uten "hode", andre uten ører. Alle går omkring og tror de eier hele verden og tenker kun på seg selv.

Jeg må være verdens største klagemur. Når noen åpner kjeften er det for å klage, klage og atter klage på noe. Tror jeg går å gjemmer meg.

Herregud for en dag ;(.

Fortsetter under...

Gjest klokkeline

Du skulle vært ute på middag og godt drikke med meg og jobben min, jeg kom akkurat hjem fra en veldig morsom middag.

Hvem er det forresten som klager så fælt?

Alle i min famile som jeg har møtt hittil idag har vært så heldige at de har fått tømt ut alle sine frustrasjoner ovenfor meg. Er selvfølgelig meget takknemlig for alle opplysningene jeg fikk, men som jeg meget godt hadde greid meg uten.

Arti når man prøver å være hyggelig, morsom og får hele tiden slengt i trynet hvor håpløst alt er. Like før jeg blir sint igjen, må visst prøve å få tankene over på noe annet. Tror jeg reiser fort og galt til et sted helt for meg selv :-).

Alle i min famile som jeg har møtt hittil idag har vært så heldige at de har fått tømt ut alle sine frustrasjoner ovenfor meg. Er selvfølgelig meget takknemlig for alle opplysningene jeg fikk, men som jeg meget godt hadde greid meg uten.

Arti når man prøver å være hyggelig, morsom og får hele tiden slengt i trynet hvor håpløst alt er. Like før jeg blir sint igjen, må visst prøve å få tankene over på noe annet. Tror jeg reiser fort og galt til et sted helt for meg selv :-).

Folk som hele tiden prøver å være hyggelige, morsomme og tålmodige ender gjerne opp som søplebøtte for andres problemer, ja.

Du må nok hente fram "bitchen" i deg, og slutte å finne deg i klager fra andre.

Folk vil nok bli veldig forbauset i starten, men etter en stund vender de oppmerksomheten mot et annet offer som de kan lesse sine frustrasjoner over på....

Vet du hva? Har du badekar? Uansett dusj eller bad, så anbefaler jeg deg et par timer der med god pleie av hele kroppen. Fotfil og neglestell, nappe bryn og shave deg. MEN aller først, så bytter du på rent sengetøy på senga di. Når du etterhvert skal legge deg så kjenner du hvor vidunderlig godt du har det ;)

Ingen dager er like, så i morgen får du en bra dag får vi håpe :)

Annonse

Her er det jo det stikk motsatte, ho beslutter seg til "å gå å hjemme seg" og "å flytte til Kina",omtrent samtidig.

Hun ved dermed ikke hva hun skal velge av de to tingene og lider av beslutningsvegring! Eller....mulig dette heller mer til schisofreni? ;-)

Gjest klokkeline

Hun ved dermed ikke hva hun skal velge av de to tingene og lider av beslutningsvegring! Eller....mulig dette heller mer til schisofreni? ;-)

Kanskje det handler om å rømme ifra noe, uansett hvor :-). Schizofreni lider jeg ikke av :-)

Annonse

Gjest klokkeline

Vet du hva? Har du badekar? Uansett dusj eller bad, så anbefaler jeg deg et par timer der med god pleie av hele kroppen. Fotfil og neglestell, nappe bryn og shave deg. MEN aller først, så bytter du på rent sengetøy på senga di. Når du etterhvert skal legge deg så kjenner du hvor vidunderlig godt du har det ;)

Ingen dager er like, så i morgen får du en bra dag får vi håpe :)

Takk, skal prøve dette, vil gjemme meg og være for meg selv :-(

Gjest klokkeline

Folk som hele tiden prøver å være hyggelige, morsomme og tålmodige ender gjerne opp som søplebøtte for andres problemer, ja.

Du må nok hente fram "bitchen" i deg, og slutte å finne deg i klager fra andre.

Folk vil nok bli veldig forbauset i starten, men etter en stund vender de oppmerksomheten mot et annet offer som de kan lesse sine frustrasjoner over på....

Jeg har prøvd, men enten begynner de å gråte og skal gjøre "noe" med seg selv, eller de blir så sinte og stygge i munnen at jeg velger å være "snill." Når jeg har gått sånn i en del år så kommer det gjerne et skikkelig "utbrudd"(som en vulkan). Og da blir det som regel stille. Orker bare ikke å være vulkan hele tiden :-)

Gjest klokkeline

Evt. minnes salige Øverland:

"Det er en lykke i livet - som ikke kan vendes til lede:

Det at du gleder en annen - det er den eneste glede"

;)

Hadde nå bare folk blitt glade når du forsøker å glede dem, opplever at uansett hva jeg forsøker så er de gretne og negative.

Men er enig i at det er morsomt å glede noen som er takknemlig, dette gir noe tilbake. :-)

Jeg har prøvd, men enten begynner de å gråte og skal gjøre "noe" med seg selv, eller de blir så sinte og stygge i munnen at jeg velger å være "snill." Når jeg har gått sånn i en del år så kommer det gjerne et skikkelig "utbrudd"(som en vulkan). Og da blir det som regel stille. Orker bare ikke å være vulkan hele tiden :-)

"Snille piker" forsøker så godt de kan å unngå konflikter.

Men du skjønner det, at hvis du lærer deg å si ifra jevnt og trutt men på en respektfull måte så bygger du ikke så lett opp til vulkanutbrudd.

Du kan isteden vinne mer respekt.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...