Gjest flyttet for meg selv Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 hvor mye og hvor ofte må man betale lisens?er det noen lovlige måter å slippe unna/få rabatt? 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Er såvidt jeg vet ingen lovlige måter å slippe unna på. Skulle jeg ta feil vil jeg gjerne vite om det....!!! Tror lisensen er på ca. 1100.- i halvåret nå. 0 Siter
Gjest flyttet for meg selv Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Er såvidt jeg vet ingen lovlige måter å slippe unna på. Skulle jeg ta feil vil jeg gjerne vite om det....!!! Tror lisensen er på ca. 1100.- i halvåret nå. takk for svar.du har sikkert rett,"ingen" slipper unna LOVLIG(selv om halvparten av mine bekjente gjør det)trodde bare de som levde av kommunal støtte kunne skrive av sånt??nei nei,er vel ikke så vel:P 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 takk for svar.du har sikkert rett,"ingen" slipper unna LOVLIG(selv om halvparten av mine bekjente gjør det)trodde bare de som levde av kommunal støtte kunne skrive av sånt??nei nei,er vel ikke så vel:P Kjøpe TV i en av foreldrene dine sitt navn/betale med deres bankkort, og håpe at antennemannen ikke kommer på døra. 0 Siter
Gjest flyttet for meg selv Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Kjøpe TV i en av foreldrene dine sitt navn/betale med deres bankkort, og håpe at antennemannen ikke kommer på døra. hva kan i verste fall skje hvis man blir tatt?tidl har jeg altså gjort det på denne måten(men var da en del av deres hus-stand,så det var jo ikke noe alternativ å gi lisens til en 13-åring når jeg først fikk tv) spør dumt,men jeg har virekelig null peiling:/ 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Kjøpe TV i en av foreldrene dine sitt navn/betale med deres bankkort, og håpe at antennemannen ikke kommer på døra. Jeg fikk han på døra en gang. Jeg hadde nylig flytta, så hadde en grei unnskyldning. Han godtok det, og jeg har vært flink til å betale etterpå 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Jeg betaler ikke. Jeg sa opp lisensen og ser nå kun NRK på nett TV, hvis jerg absolutt må se på den møkkakanalen. 0 Siter
trampetroll Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Det er lovlig å ikke betale hvis du ikke har tv. Ingen annen lovlige grunner. 0 Siter
trampetroll Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 takk for svar.du har sikkert rett,"ingen" slipper unna LOVLIG(selv om halvparten av mine bekjente gjør det)trodde bare de som levde av kommunal støtte kunne skrive av sånt??nei nei,er vel ikke så vel:P Å neidu, du skulle bare visst hvor mange søknader det kommer om TV-lisens til sosialkontoret/NAV et par ganger i året. Ikke at de får det akkurat, men noen søker og søker. 0 Siter
Gjest flyttet for meg selv Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Å neidu, du skulle bare visst hvor mange søknader det kommer om TV-lisens til sosialkontoret/NAV et par ganger i året. Ikke at de får det akkurat, men noen søker og søker. jaja,er jo lov å prøve...men blir liksom for dumt å prioritere tv fremfor mat og livssopphold.:/ kan vel si jeg er uenig i ordningen,men det holder ikke.skulle vært sånn at de som ser betaler 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 hva kan i verste fall skje hvis man blir tatt?tidl har jeg altså gjort det på denne måten(men var da en del av deres hus-stand,så det var jo ikke noe alternativ å gi lisens til en 13-åring når jeg først fikk tv) spør dumt,men jeg har virekelig null peiling:/ Det verste som kan skje er at du må betale lisens :-) Vi sniktittet i 7 år før vi ble ferska, jeg var alene hjemme da han ringte på, og han var bare hyggelig. Sikkert ingen morsom jobb for ham heller.. Jeg hadde da helt glemt av hele lisensopplegget, så jeg beklaget oppriktig, jeg trodde faktisk vi betalte! :-P 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Det verste som kan skje er at du må betale lisens :-) Vi sniktittet i 7 år før vi ble ferska, jeg var alene hjemme da han ringte på, og han var bare hyggelig. Sikkert ingen morsom jobb for ham heller.. Jeg hadde da helt glemt av hele lisensopplegget, så jeg beklaget oppriktig, jeg trodde faktisk vi betalte! :-P ''''Jeg hadde da helt glemt av hele lisensopplegget, så jeg beklaget oppriktig, jeg trodde faktisk vi betalte! :-P'''' Kan du flere røverhistorier? 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 ''''Jeg hadde da helt glemt av hele lisensopplegget, så jeg beklaget oppriktig, jeg trodde faktisk vi betalte! :-P'''' Kan du flere røverhistorier? http://no.wikipedia.org/wiki/Kardemomme_by 0 Siter
Gjest flyttet for meg selv Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Jeg betaler ikke. Jeg sa opp lisensen og ser nå kun NRK på nett TV, hvis jerg absolutt må se på den møkkakanalen. trodde man måtte betale uavhengig av om man bruker nrk eller ei?? 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 trodde man måtte betale uavhengig av om man bruker nrk eller ei?? Det vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest flyttet for meg selv Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Det vet jeg ikke. jaja,vær glad du slipper unna iallefall:) 0 Siter
fresja Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 trodde man måtte betale uavhengig av om man bruker nrk eller ei?? Du må betale om du så bare bruker TV'en ¨år du ser på filmer på video/DVD. 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 jaja,vær glad du slipper unna iallefall:) Jepp, uten tvil! Den kanalen suger så jævlig. 0 Siter
Gjest flyttet for meg selv Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Du må betale om du så bare bruker TV'en ¨år du ser på filmer på video/DVD. virker urettferdig da!!!hvorfor betale for noe ANDRE ser???men men,du har vel neppe noen svar...sender bare ut frustrasjonen min i natta 0 Siter
Gjest flyttet for meg selv Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 evt konsekvenser av å bli "tatt"? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.