Gå til innhold

Til de som er kjente i Oslo :)

Anbefalte innlegg

Gjest kan du hjelpe meg ?
Skrevet

Hei

Jeg trenger litt hjelp av dere som er godt kjent i Oslo.

For et par år siden var vi på en restaurant som hette Angelo`s i Oslo. Inngang fra rådhussiden og andre siden (heter det Vika tro), ...... vi er en vennegjeng som skal til Oslo til helgen, og har funnet ut at vi kanskje bør bestille bord siden vi er 9 stykker, jeg leter derfor i telefonkatalogen, men finner ingen restauranter i Oslo med dette navnet .......

er den ikke i drift lenger ?

har den byttet navn ?

vet du ?

eller kanskje du har et annet godt tips til meg, vi skal innover sammen med svigermor, skal på Sound of Music kl 2100, og vi vil spise før vi skal dit, bør ikke ligge langt unna edderkoppen, vi skal overnatte på thon hotell europa ......

Venter spent på mange svar nå ;)

Gjest ylajali kanskje
Skrevet

Akkurat det stedet jeg var ute etter :) tusen takk skal du ha.

Om noen har andre tips til meg, så er jeg takknemlig for det :)

http://www.tekehtopa.no/index_ylajali.html

dette er i hvertfall veldig nærme edderkoppen, og har god mat (men er kanskje et sted man sitter lenge).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...