Gå til innhold

HJELP! 40-års presang til mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp meg, er dere snille! Vi skal på 40 års fest til helga til en kamerat - og er tilnærmet blanke om hva vi skal gi ham. Har spurt hans kjære, men hun er også rådvill....

Han er et jakt- og friluftsmenneske, men har trolig alt av utstyr til tur og jakt...

Lurte litt på å kjøpe et par gode kjøkkenkniver, men er litt usikre... Musikk er vanskelig, tror ikke han leser noe særlig...

HJELP!!!!

Skrevet

Hvis han liker å lage mat er kanskje kokkekniv tingen. Det er en av tingene vi ønsket da vi gifta oss.

Skrevet

Hvis han liker å lage mat er kanskje kokkekniv tingen. Det er en av tingene vi ønsket da vi gifta oss.

Ja, han liker å lage til sånn skikkelig vilt-mat, ja! Men sannsynligvis har de jo gode kniver i en sånn familie.... :-(

Andre forslag?

Gjest noen tips
Skrevet

1 sesong The wire eller The Shield, flaske whisky, gavekort pc-butikk, ulltrøye, gavekort cd, ølglass, kaffekanne og kaffe, fruktskål/skål til godteri og pose med godteri/twist.

Skrevet

1 sesong The wire eller The Shield, flaske whisky, gavekort pc-butikk, ulltrøye, gavekort cd, ølglass, kaffekanne og kaffe, fruktskål/skål til godteri og pose med godteri/twist.

Hva er ''1 sesong The wire eller The Shield,'' ? To TV-serier?

Men ei flaske whiskey var kanksje ikke så dumt!

Skrevet

Pulsklokke.

Han er ikke typen som trener med pulsklokke. Dette er mannen som trener ved å hogge tømmer, kløyve ved, gå på jakt og trene hundene i jakt.....

Skrevet

Ja, han liker å lage til sånn skikkelig vilt-mat, ja! Men sannsynligvis har de jo gode kniver i en sånn familie.... :-(

Andre forslag?

Liker han fotball? I såfall kan han få noe greier fra favorittlaget sitt. En jeg kjenner ble helt spinnvill da han fikk kake laget som en fotballbane, med Liverpool-logoen som pynt. Mannen er over 50 år, men får ikke nok av Liverpooleffekter.

Menn liker ofte små dingser, som alkotester eller værstasjon.

Siden han liker å lage viltmat trenger han kanskje en kokebok eller en ny gryte.

Hvis dere er flere venner som skal dit kan dere spleise på en GPS.

Er han glad i øl vil kanskje en øldispenser falle i smak. Mannen min har en sånn, og ølet blir skikkelig kaldt og godt.

Det var litt jeg kom på her og nå.

Skrevet

Han er ikke typen som trener med pulsklokke. Dette er mannen som trener ved å hogge tømmer, kløyve ved, gå på jakt og trene hundene i jakt.....

De selger masse verneutstyr til vedhogst på FK-butikker. Mannen min har både hjelm, støvler, jakke, bukse og hansker. Han bruker motorsag, så det er nødvendig verneutstyr.

Skrevet

Liker han fotball? I såfall kan han få noe greier fra favorittlaget sitt. En jeg kjenner ble helt spinnvill da han fikk kake laget som en fotballbane, med Liverpool-logoen som pynt. Mannen er over 50 år, men får ikke nok av Liverpooleffekter.

Menn liker ofte små dingser, som alkotester eller værstasjon.

Siden han liker å lage viltmat trenger han kanskje en kokebok eller en ny gryte.

Hvis dere er flere venner som skal dit kan dere spleise på en GPS.

Er han glad i øl vil kanskje en øldispenser falle i smak. Mannen min har en sånn, og ølet blir skikkelig kaldt og godt.

Det var litt jeg kom på her og nå.

''Liker han fotball? I såfall kan han få noe greier fra favorittlaget sitt. En jeg kjenner ble helt spinnvill da han fikk kake laget som en fotballbane, med Liverpool-logoen som pynt. Mannen er over 50 år, men får ikke nok av Liverpooleffekter.''

Problemet er at vi ikke kjenner ham så veldig godt hva HAN liker - dvs vi har kjent dem lenge, men vi er mest hos dem hele familien, og det er første gang vi er på voksen-fest hos dem

''Menn liker ofte små dingser, som alkotester eller værstasjon.''

God idé!

''Siden han liker å lage viltmat trenger han kanskje en kokebok eller en ny gryte.''

Ja - men de har trolig mye sånt fra før...

''Hvis dere er flere venner som skal dit kan dere spleise på en GPS.''

Vi kjenner ikke de andre vennene deres - har ikke vært sammen med vennene siden dette paret giftet seg for 14 år siden.. ;-D

''Er han glad i øl vil kanskje en øldispenser falle i smak. Mannen min har en sånn, og ølet blir skikkelig kaldt og godt.''

Hva er en øldispenser? Har du link til noen? Kjempeidé, for han liker øl!!!!

Takker og bukker :-)

Skrevet

''Liker han fotball? I såfall kan han få noe greier fra favorittlaget sitt. En jeg kjenner ble helt spinnvill da han fikk kake laget som en fotballbane, med Liverpool-logoen som pynt. Mannen er over 50 år, men får ikke nok av Liverpooleffekter.''

Problemet er at vi ikke kjenner ham så veldig godt hva HAN liker - dvs vi har kjent dem lenge, men vi er mest hos dem hele familien, og det er første gang vi er på voksen-fest hos dem

''Menn liker ofte små dingser, som alkotester eller værstasjon.''

God idé!

''Siden han liker å lage viltmat trenger han kanskje en kokebok eller en ny gryte.''

Ja - men de har trolig mye sånt fra før...

''Hvis dere er flere venner som skal dit kan dere spleise på en GPS.''

Vi kjenner ikke de andre vennene deres - har ikke vært sammen med vennene siden dette paret giftet seg for 14 år siden.. ;-D

''Er han glad i øl vil kanskje en øldispenser falle i smak. Mannen min har en sånn, og ølet blir skikkelig kaldt og godt.''

Hva er en øldispenser? Har du link til noen? Kjempeidé, for han liker øl!!!!

Takker og bukker :-)

http://www.norek.no/k/ki.aspx?sku=339413&view=detailed

En får kjøpt øldunker til slike tappekraner på de fleste butikker. Mannen min er veldig fornøyd med sin. Han kjøpte den på Elkjøp.

Skrevet

Ram inn en 5-ukers lottokupong til ham også er det koselig for menn også å få en blomsterbukett :)

Skrevet

Kaffekjele til å henge over bål.

Ja, det var en god idé :-)

Skrevet

Ram inn en 5-ukers lottokupong til ham også er det koselig for menn også å få en blomsterbukett :)

Ja, den lottokupongen var jo litt morsom!!!! Ikke blomster tror jeg...

Skrevet

Ei truse da ;) Setter fart på lattermusklene det, og det best om det et lystig lag vel og merke, ikke familiegreie ;)

Skrevet

Det holder jo med kupongen også. Kanskje du skal sikre deg? Be om ti% om han tar 7rette :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...