Gå til innhold

HJELP! 40-års presang til mann!

Anbefalte innlegg

Gjest noen tips
Skrevet

Hva er ''1 sesong The wire eller The Shield,'' ? To TV-serier?

Men ei flaske whiskey var kanksje ikke så dumt!

En tv-serie er vel god presang?

Skrevet

Ei truse da ;) Setter fart på lattermusklene det, og det best om det et lystig lag vel og merke, ikke familiegreie ;)

Tror ikke vi tør det, når vi ikke kjenner vennene deres...

Men vi har en festgjeng, og i den hadde ei truse vært toppen :-)

Skrevet

Wistex har noen kjempefine kaffekjeler.

Ja, og de har også kobberpanne til å henge over bål.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Er han jaktmann så kan dere kjøpe skikkelige ullklær. Det får de aldri nok av *lei av å vaske på ullklærene til sambo*

Kjøkkenkniver, skikkelige, er noe min mann hadde blitt glad for da. Gjerne en Hunterkniv kanskje, den kan de bruke når viltkjøttet skal lages til, og ikke minst under jakta. Vi har flere slike kniver, for jeg bruker de faktisk i matlagingen nå, de er supre på kjøtt!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Eller du, gavekort på en jaktbutikk. Tro meg, de får aldri nok av ting og tang til jakta! ;o)

Skrevet

Hvordan holder ølet seg kaldt i den der da?

Den går på strøm.

Skrevet

Min jaktfrelste kjære ønsker seg et skinnbelte med hunde- eller rypemotiv. Også fant jeg disse på nett her, og han får muligens de til jul: http://smykke-smia.no/index.html?lang=no&target=d3_01.html litt nedpå siden 22201 Rype

Dessuten ble han veldig glad for en pose i elgskinn til å ha kaffe i. Er bedre enn å dra på plastposen. De har dessuten masse produkter som er fine synes jeg.

Skrevet

En tv-serie er vel god presang?

Joda - hadde bare ikke hørt om de tv-seriene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...