Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig hangle så lang tid etter en lungebetennelse?

Hele kroppen føles som en potetsekk og i dag er det siste dag med pensilin.

Blir litt deppa av dette her jeg. Vil så gjerne bli frisk.

Skrevet

De aller fleste opplever at de blir trøtte når de går på antibiotika. Det er en vanlig bivirkning. Antagelig vil du bli mye bedre etter at kuren er avsluttet. :-)

Skrevet

De aller fleste opplever at de blir trøtte når de går på antibiotika. Det er en vanlig bivirkning. Antagelig vil du bli mye bedre etter at kuren er avsluttet. :-)

Jeg håper du har rett.

Skrevet

Jeg håper du har rett.

Hehe, jeg også. Men hvis du ikke merker bedring må du selvfølgelig ta deg en tur til legen igjen.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Stor sjangse for at du føler deg bedre når kuren er avsluttet.

Det er kjipt og være syk ja, det er det. God bedring!

Skrevet

Du kan ikke regne med å være i normaltilstand så lenge du går på kur. Det er en kombinasjon av bivirkninger og at kroppen faktisk jobber med å la medisinen virke.

Skrevet

Huff ja det er ikke bare bare. Bra du er på siste dag med medisinen da! Det er nok den som slår deg ut. Kroppen tappes for krefter når energien må konsentrere seg om både lungene og å få skilt ut medisinene vil jeg tro. Imellomtiden så får du kose deg med musikk som gleder deg, også tillat deg å slappe av slik at du ikke blir syk omigjen. Går det greit å jobbe nå da??

Skrevet

Du kan ikke regne med å være i normaltilstand så lenge du går på kur. Det er en kombinasjon av bivirkninger og at kroppen faktisk jobber med å la medisinen virke.

Takk, det er godt å høre:-) Da er det ihverfall en ende på det snart.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1221728377' post='3961779]

Stor sjangse for at du føler deg bedre når kuren er avsluttet.

Det er kjipt og være syk ja, det er det. God bedring!

Takk, jeg har ikke tatt pensilin på mange år og skjønte ikke at det var kuren som var synderen:-)

Skrevet

Huff ja det er ikke bare bare. Bra du er på siste dag med medisinen da! Det er nok den som slår deg ut. Kroppen tappes for krefter når energien må konsentrere seg om både lungene og å få skilt ut medisinene vil jeg tro. Imellomtiden så får du kose deg med musikk som gleder deg, også tillat deg å slappe av slik at du ikke blir syk omigjen. Går det greit å jobbe nå da??

Ja, det går greit på jobb. Jeg har ingen hard fysisk jobb.

Gjest finnerikkenickname
Skrevet

nå vet ikke jeg hvor lenge du har vært syk, men for ca 13 år siden så hadde jeg lungebetennelse. først var det bronkitt, og fikk pencilin som skulle ta det. men etter sjette dag med 40 i feber, og hallusinasjoner, så fant legen endelig ut at det var lungebetennelse. var helt elendig. trodde en stund at jeg skulle lande på sykehus. husker ikke hvor lang pencilin kur jeg fikk, men jeg var "tåkete" og rar i hode og kropp i en hel måned etter.

men jeg har hørt andre som det har gått kortere tid å bli frisk.

Skrevet

Min kjære var slapp i flere dager etter avsluttet kur, men nå går det bedre heldigvis. :o) Så det kan ta tid å komme seg skikkelig ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...