morsan Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Ja, det høres utvilsomt bedre ut. Skal spørre frisøren min når jeg nå snart skal dit, jeg. Hun vil selvfølgelig foretrekke at jeg kommer til henne, men kan hende har hun noen tips likevel (kjenner henne litt). Jeg kom på noe. Jeg kjøpte for en god stund siden et produkt som var som en tykk "tusj" som kunne brukes til å farge over etterveksten på de mest strategisk synlige stedene, som i skillen og foran hvis man ikke har 'nedoverlugg'. Men det viste seg å være et produkt som ikke gjorde mørk ettervekst lysere; bare grå ettervekst mørkere, så det passet ikke for meg. Kanskje det kunne være en 'nødløsning' i påvente av neste frisørtime? Jeg husker ikke merke, men har googlet litt og antar at det var produktet som vent i linken. jeg kjøpte det ihvertfall på Vita. http://www.henkel.no/cps/rde/xchg/SID-0AC83309-1C91D878/henkel_non/hs.xsl/104_875_NON_HTML.htm 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Jeg kom på noe. Jeg kjøpte for en god stund siden et produkt som var som en tykk "tusj" som kunne brukes til å farge over etterveksten på de mest strategisk synlige stedene, som i skillen og foran hvis man ikke har 'nedoverlugg'. Men det viste seg å være et produkt som ikke gjorde mørk ettervekst lysere; bare grå ettervekst mørkere, så det passet ikke for meg. Kanskje det kunne være en 'nødløsning' i påvente av neste frisørtime? Jeg husker ikke merke, men har googlet litt og antar at det var produktet som vent i linken. jeg kjøpte det ihvertfall på Vita. http://www.henkel.no/cps/rde/xchg/SID-0AC83309-1C91D878/henkel_non/hs.xsl/104_875_NON_HTML.htm *løpe til Vita* Takk for tipset! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Jeg kom på noe. Jeg kjøpte for en god stund siden et produkt som var som en tykk "tusj" som kunne brukes til å farge over etterveksten på de mest strategisk synlige stedene, som i skillen og foran hvis man ikke har 'nedoverlugg'. Men det viste seg å være et produkt som ikke gjorde mørk ettervekst lysere; bare grå ettervekst mørkere, så det passet ikke for meg. Kanskje det kunne være en 'nødløsning' i påvente av neste frisørtime? Jeg husker ikke merke, men har googlet litt og antar at det var produktet som vent i linken. jeg kjøpte det ihvertfall på Vita. http://www.henkel.no/cps/rde/xchg/SID-0AC83309-1C91D878/henkel_non/hs.xsl/104_875_NON_HTML.htm Trodde et øyeblikk du svarte på innlegget om grå hår i underlivet 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Trodde et øyeblikk du svarte på innlegget om grå hår i underlivet *brøøøl* ;DDDDDD 0 Siter
morsan Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Trodde et øyeblikk du svarte på innlegget om grå hår i underlivet LOL, den tråden har jeg ikke fått med meg:-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 LOL, den tråden har jeg ikke fått med meg:-) Jeg leste spørsmålet fra trådstarter før jeg leste "svaret fra deg" 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Jeg kom på noe. Jeg kjøpte for en god stund siden et produkt som var som en tykk "tusj" som kunne brukes til å farge over etterveksten på de mest strategisk synlige stedene, som i skillen og foran hvis man ikke har 'nedoverlugg'. Men det viste seg å være et produkt som ikke gjorde mørk ettervekst lysere; bare grå ettervekst mørkere, så det passet ikke for meg. Kanskje det kunne være en 'nødløsning' i påvente av neste frisørtime? Jeg husker ikke merke, men har googlet litt og antar at det var produktet som vent i linken. jeg kjøpte det ihvertfall på Vita. http://www.henkel.no/cps/rde/xchg/SID-0AC83309-1C91D878/henkel_non/hs.xsl/104_875_NON_HTML.htm Gennialt, Egon! :-) Absolutt verd å prøve, bare lurer på om de har sånt på en vanlig Vita. Antakelig finnes det mange geniale hårprodukter som frisørene (som en viktig kundegruppe) klarer å holde på en armlengdes avstand fra oss vanlige forbrukere. 0 Siter
morsan Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Gennialt, Egon! :-) Absolutt verd å prøve, bare lurer på om de har sånt på en vanlig Vita. Antakelig finnes det mange geniale hårprodukter som frisørene (som en viktig kundegruppe) klarer å holde på en armlengdes avstand fra oss vanlige forbrukere. Om det ikke var samme merke, så var det ihvertfall noe med samme konsept jeg kjøpte på Vita. :-) 0 Siter
fresja Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 ''Når jeg farger håret hos frisøren, blir det som oftest litt mørkere enn min naturlige farge (brun), dvs nesten svart, og det syns jeg blir litt for "kaldt" for meg.'' Hvorfor går du ikke over til en lysere farge, da? Det er vanskelig å få håret lysere enn den opprinnelige fargen. Tar ofte de de kaller minicoll... et eller annet. 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Det er vanskelig å få håret lysere enn den opprinnelige fargen. Tar ofte de de kaller minicoll... et eller annet. En minicolor kan ikke lysne håret, nei, fordi den har for lav prosentstyrke hydrogenperoksid. Hvis du derimot går over til "ordentlig" farge, som har høyere prosentstyrke hydrogenperoksid, er det ikke noe problem å få håret lysere ved å farge det.. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.