Gå til innhold

Grå hår..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det høres utvilsomt bedre ut.

Skal spørre frisøren min når jeg nå snart skal dit, jeg. Hun vil selvfølgelig foretrekke at jeg kommer til henne, men kan hende har hun noen tips likevel (kjenner henne litt). :)

Jeg kom på noe.

Jeg kjøpte for en god stund siden et produkt som var som en tykk "tusj" som kunne brukes til å farge over etterveksten på de mest strategisk synlige stedene, som i skillen og foran hvis man ikke har 'nedoverlugg'. Men det viste seg å være et produkt som ikke gjorde mørk ettervekst lysere; bare grå ettervekst mørkere, så det passet ikke for meg.

Kanskje det kunne være en 'nødløsning' i påvente av neste frisørtime?

Jeg husker ikke merke, men har googlet litt og antar at det var produktet som vent i linken. jeg kjøpte det ihvertfall på Vita.

http://www.henkel.no/cps/rde/xchg/SID-0AC83309-1C91D878/henkel_non/hs.xsl/104_875_NON_HTML.htm

Skrevet

Jeg kom på noe.

Jeg kjøpte for en god stund siden et produkt som var som en tykk "tusj" som kunne brukes til å farge over etterveksten på de mest strategisk synlige stedene, som i skillen og foran hvis man ikke har 'nedoverlugg'. Men det viste seg å være et produkt som ikke gjorde mørk ettervekst lysere; bare grå ettervekst mørkere, så det passet ikke for meg.

Jeg husker ikke merke, men har googlet litt og antar at det var produktet som vent i linken. jeg kjøpte det ihvertfall på Vita.

http://www.henkel.no/cps/rde/xchg/SID-0AC83309-1C91D878/henkel_non/hs.xsl/104_875_NON_HTML.htm

*løpe til Vita* Takk for tipset!

Skrevet

Jeg kom på noe.

Trodde et øyeblikk du svarte på innlegget om grå hår i underlivet ;)

Skrevet

*brøøøl* ;DDDDDD

Skrevet

LOL, den tråden har jeg ikke fått med meg:-)

Skrevet

LOL, den tråden har jeg ikke fått med meg:-)

Jeg leste spørsmålet fra trådstarter før jeg leste "svaret fra deg"

Skrevet

Jeg kom på noe.

Gennialt, Egon! :-)

Absolutt verd å prøve, bare lurer på om de har sånt på en vanlig Vita.

Antakelig finnes det mange geniale hårprodukter som frisørene (som en viktig kundegruppe) klarer å holde på en armlengdes avstand fra oss vanlige forbrukere.

Skrevet

Gennialt, Egon! :-)

Absolutt verd å prøve, bare lurer på om de har sånt på en vanlig Vita.

Antakelig finnes det mange geniale hårprodukter som frisørene (som en viktig kundegruppe) klarer å holde på en armlengdes avstand fra oss vanlige forbrukere.

Om det ikke var samme merke, så var det ihvertfall noe med samme konsept jeg kjøpte på Vita. :-)

Skrevet

''Når jeg farger håret hos frisøren, blir det som oftest litt mørkere enn min naturlige farge (brun), dvs nesten svart, og det syns jeg blir litt for "kaldt" for meg.''

Hvorfor går du ikke over til en lysere farge, da?

Det er vanskelig å få håret lysere enn den opprinnelige fargen. Tar ofte de de kaller minicoll... et eller annet.

Aliza1365380759
Skrevet

Det er vanskelig å få håret lysere enn den opprinnelige fargen. Tar ofte de de kaller minicoll... et eller annet.

En minicolor kan ikke lysne håret, nei, fordi den har for lav prosentstyrke hydrogenperoksid. Hvis du derimot går over til "ordentlig" farge, som har høyere prosentstyrke hydrogenperoksid, er det ikke noe problem å få håret lysere ved å farge det.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...