Gå til innhold

Litt i overkant hårsår, kanskje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vendela sier at hun vil kontakte advokat for om mulig å stoppe Anne-Kats vitsing om henne, da hun oppfatter følgende utsagn som injurierende:

«Jeg tror ikke hun har kjønnshår engang, men liljekonvaller. Et lite blomsterbed som hun steller»,

"Ved siden av overnevte utsagn refser Anne Kat Vendelas bok «Beauty Bible», og fastslår at det ikke finnes noe interessant ved den tidligere modellen."

http://www.kjendis.no/2008/09/18/547277.html

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• Luska

5

• laban

4

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det blir ganske latterlig at hun ikke tåler såpass - og det fra en komiker, som henger ut folk i øst og vest.

Skrevet

Også skjønner hun jo ikke at slik som hun går ut nå, så heller hun bare mer bensin på bålet for de som liker å harselere med henne. Håper de rekker å få med noe om dette på "Nytt på Nytt" i morgen - det spilles jo inn i dag. :o)

Prototype på "dum blondine", spør du meg!

Skrevet

Ja, det blir ganske latterlig at hun ikke tåler såpass - og det fra en komiker, som henger ut folk i øst og vest.

Jeg hadde egentlig blitt stolt jeg - hvis noen tok seg bryet med å gidde å harselere med meg. ;o)

Skrevet

Jeg synes absolutt dette er noe for rettsvesenet. Jeg er sikker på at de mannlige kjendisadvokatene vil stå i kø for å få prosedere på at hun har kjønnshår og ikke liljekonvaller. Helst bør hun nok gå ut med et bilde.

* gleder seg til Hallo i uken *

Skrevet

Jeg synes absolutt dette er noe for rettsvesenet. Jeg er sikker på at de mannlige kjendisadvokatene vil stå i kø for å få prosedere på at hun har kjønnshår og ikke liljekonvaller. Helst bør hun nok gå ut med et bilde.

Hehe!

Når er forresten Hallo i uken?

Skrevet

Hehe!

Når er forresten Hallo i uken?

Lørdag kl. 1503 og kl. 2303 på P2.

Skrevet

Haahaahaa, tror jaggu meg må få med meg det showet, et vanvittig treffende sitat... ;-P

Skrevet

*knis*

Skrevet

*LOL*

Skrevet

Jeg hadde egentlig blitt stolt jeg - hvis noen tok seg bryet med å gidde å harselere med meg. ;o)

''Jeg hadde egentlig blitt stolt jeg - hvis noen tok seg bryet med å gidde å harselere med meg.''

Tror neppe jeg ville likt det jeg heller, men slikt må man tåle når man lever av å stikke seg frem.

Skrevet

''Jeg hadde egentlig blitt stolt jeg - hvis noen tok seg bryet med å gidde å harselere med meg.''

Tror neppe jeg ville likt det jeg heller, men slikt må man tåle når man lever av å stikke seg frem.

Enig. Jeg kan nok godt se for meg at jeg hadde blitt litt snurt over harselering, og i særdeleshet slik harselering som går på at jeg hadde vært en intetsigende og uinterressant person, men jeg hadde bitt det i meg og smilt til pressen for at de ikke skulle fått enda mer å harselere med.

Skrevet

Enig. Jeg kan nok godt se for meg at jeg hadde blitt litt snurt over harselering, og i særdeleshet slik harselering som går på at jeg hadde vært en intetsigende og uinterressant person, men jeg hadde bitt det i meg og smilt til pressen for at de ikke skulle fått enda mer å harselere med.

Enig med deg.

Om ikke annet, så får hvertfall Anne Kat. mye gratis reklame for showet sitt. :o)

Skrevet

Enig med deg.

Om ikke annet, så får hvertfall Anne Kat. mye gratis reklame for showet sitt. :o)

;-)

Skrevet

;-)

Jeg synes det høres SØTT ut med liljekonvaller! Bare jeg slapp jorda, da. Eller kanskje de vokser rett ut av huden?

:o

Skrevet

Eller kanskje ikke hårsår en gang - bare litt vissen i konvallen!

Skrevet

*knegg*

Skrevet

Tenk å inseminere at Vakre Vendela har simple liljekonvall på sine private deler da. Det må da minst være orkideer!

;-D

Skrevet

*lol*!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...