Luska Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Tenk å inseminere at Vakre Vendela har simple liljekonvall på sine private deler da. Det må da minst være orkideer! ;-D Inseminere! Haha! ;o) 0 Siter
Gjest dabradio Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Ikke hårsår, liljekonvall-sår 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Hehe ja jeg leste det på vg istad. Den damen er så dum og "up her self" at det er kvalmt. Dog er hun helt utrolig pen, det skal hun ha. 0 Siter
Shova Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Hehe ja jeg leste det på vg istad. Den damen er så dum og "up her self" at det er kvalmt. Dog er hun helt utrolig pen, det skal hun ha. I mine øyne er hun ikke pen èn plass, altfor kynisk og hun er _ikke_ sjarmerende:( Hun som slenger dritt til unge modeller, burde absolutt tåle Annecath sin form for humor... 0 Siter
tonie Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Jeg skjønner meg ikke på den der. Hun snakker ut i øst og vest om forhold, skilsmisse, ny kjærlighet og alt derimellom. Det virker som hun blåser fullstendig i hvem hun sårer, men selv tåler hun ingenting. Jeg får ikke bestemt meg for om hun er dum eller bare ikke helt i vater. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Ho var sexy på fremsiden av "Sports Illustatrated" sitt med flott kropp og bollemus str. M (medium) og det var i grunn det ho hadde "å slå i bordet med". Drittkjedelig kvinnfolk! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Jeg synes absolutt dette er noe for rettsvesenet. Jeg er sikker på at de mannlige kjendisadvokatene vil stå i kø for å få prosedere på at hun har kjønnshår og ikke liljekonvaller. Helst bør hun nok gå ut med et bilde. * gleder seg til Hallo i uken * ''* gleder seg til Hallo i uken *'' Jepp. Og Nytt på nytt. 0 Siter
morsan Skrevet 18. september 2008 Forfatter Skrevet 18. september 2008 Hehe ja jeg leste det på vg istad. Den damen er så dum og "up her self" at det er kvalmt. Dog er hun helt utrolig pen, det skal hun ha. Ja, hun er en av de vakreste fotomodellene jeg vet om. En klassis skjønnhet. 0 Siter
sant å si Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Ho var sexy på fremsiden av "Sports Illustatrated" sitt med flott kropp og bollemus str. M (medium) og det var i grunn det ho hadde "å slå i bordet med". Drittkjedelig kvinnfolk! Slå bolemusa i bordet? *au!* 0 Siter
sant å si Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Slå bolemusa i bordet? *au!* Eller - det går sikkert greit å slå BOLEmusa i bordet, hehe. Bollemusa, derimot - DEN var au! ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Slå bolemusa i bordet? *au!* Bolemus? http://i30.photobucket.com/albums/c321/cjlucero32/bodybuilder.jpg 0 Siter
sant å si Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Bolemus? http://i30.photobucket.com/albums/c321/cjlucero32/bodybuilder.jpg *urk* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Bolemus? http://i30.photobucket.com/albums/c321/cjlucero32/bodybuilder.jpg Hjelpe meg, for noe stygt. 0 Siter
Jølsen Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Hehe ja jeg leste det på vg istad. Den damen er så dum og "up her self" at det er kvalmt. Dog er hun helt utrolig pen, det skal hun ha. Det er i grunn rart at du tør å kalle folk dumme. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1221768849' post='3962527] Hjelpe meg, for noe stygt. Ja uffameg! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Det er i grunn rart at du tør å kalle folk dumme. Vet du hva Jølsen, jeg har bestemt meg for at hvis det å rakke ned på meg får deg til å føle deg bedre med degselv, så værsigod. Jeg skal ikke la meg påvirke av det. 0 Siter
Jølsen Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Vet du hva Jølsen, jeg har bestemt meg for at hvis det å rakke ned på meg får deg til å føle deg bedre med degselv, så værsigod. Jeg skal ikke la meg påvirke av det. Flott! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Ja, hun er en av de vakreste fotomodellene jeg vet om. En klassis skjønnhet. ''En klassis skjønnhet.'' Pisspreik! Tenna er helt på "bærtur" bl.a. 0 Siter
morsan Skrevet 18. september 2008 Forfatter Skrevet 18. september 2008 Det blir ingen rettssak! :-) Det var ikke liljekonvallen som ble for mye, men visstnok en 'misforståelse': ''Vendela Kirseboms sterke reaksjon - gjengitt i VG og på VG Nett - var først og fremst basert på en misforståelse om en konkret sketsj. Denne misforståelsen var basert på uriktige opplysninger videreformidlet til Vendela, men er nå oppklart, opplyser advokat Jarle Roar Sæbø til VG.'' Hvis dette ikke bare er noe advokaten sier for å glatte over at Vendela bæsja på leggen da hun truet med å pusse advokaten sin på Hærland;-) http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=530269 0 Siter
morsan Skrevet 18. september 2008 Forfatter Skrevet 18. september 2008 ''En klassis skjønnhet.'' Pisspreik! Tenna er helt på "bærtur" bl.a. Disse tennene er da helt flotte! http://www.aschehougagency.no/var/ezwebin_site/storage/images/authors/aschehoug/aschehoug_non_fiction/kirsebom_vendela/28388-1-eng-GB/kirsebom_vendela.jpg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.