Gå til innhold

Litt i overkant hårsår, kanskje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk å inseminere at Vakre Vendela har simple liljekonvall på sine private deler da. Det må da minst være orkideer!

;-D

Inseminere! Haha! ;o)

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• Luska

5

• laban

4

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe ja jeg leste det på vg istad. Den damen er så dum og "up her self" at det er kvalmt. Dog er hun helt utrolig pen, det skal hun ha.

Skrevet

Hehe ja jeg leste det på vg istad. Den damen er så dum og "up her self" at det er kvalmt. Dog er hun helt utrolig pen, det skal hun ha.

I mine øyne er hun ikke pen èn plass, altfor kynisk og hun er _ikke_ sjarmerende:(

Hun som slenger dritt til unge modeller, burde absolutt tåle Annecath sin form for humor...

Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på den der. Hun snakker ut i øst og vest om forhold, skilsmisse, ny kjærlighet og alt derimellom. Det virker som hun blåser fullstendig i hvem hun sårer, men selv tåler hun ingenting. Jeg får ikke bestemt meg for om hun er dum eller bare ikke helt i vater.

Skrevet

Ho var sexy på fremsiden av "Sports Illustatrated" sitt med flott kropp og bollemus str. M (medium) og det var i grunn det ho hadde "å slå i bordet med".

Drittkjedelig kvinnfolk!

Skrevet

Jeg synes absolutt dette er noe for rettsvesenet. Jeg er sikker på at de mannlige kjendisadvokatene vil stå i kø for å få prosedere på at hun har kjønnshår og ikke liljekonvaller. Helst bør hun nok gå ut med et bilde.

* gleder seg til Hallo i uken *

''* gleder seg til Hallo i uken *''

Jepp. Og Nytt på nytt. ;)

Skrevet

Ja, hun er en av de vakreste fotomodellene jeg vet om. En klassis skjønnhet.

Skrevet

Ho var sexy på fremsiden av "Sports Illustatrated" sitt med flott kropp og bollemus str. M (medium) og det var i grunn det ho hadde "å slå i bordet med".

Drittkjedelig kvinnfolk!

Slå bolemusa i bordet?

*au!*

Skrevet

Slå bolemusa i bordet?

*au!*

Eller - det går sikkert greit å slå BOLEmusa i bordet, hehe.

Bollemusa, derimot - DEN var au!

;-)

Skrevet

Det er i grunn rart at du tør å kalle folk dumme.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221768849' post='3962527]

Hjelpe meg, for noe stygt.

Ja uffameg!

Skrevet

Det er i grunn rart at du tør å kalle folk dumme.

Vet du hva Jølsen, jeg har bestemt meg for at hvis det å rakke ned på meg får deg til å føle deg bedre med degselv, så værsigod. Jeg skal ikke la meg påvirke av det.

Skrevet

Vet du hva Jølsen, jeg har bestemt meg for at hvis det å rakke ned på meg får deg til å føle deg bedre med degselv, så værsigod. Jeg skal ikke la meg påvirke av det.

Flott!

Skrevet

Ja, hun er en av de vakreste fotomodellene jeg vet om. En klassis skjønnhet.

''En klassis skjønnhet.''

Pisspreik! Tenna er helt på "bærtur" bl.a.

Skrevet

Det blir ingen rettssak! :-) Det var ikke liljekonvallen som ble for mye, men visstnok en 'misforståelse':

''Vendela Kirseboms sterke reaksjon - gjengitt i VG og på VG Nett - var først og fremst basert på en misforståelse om en konkret sketsj. Denne misforståelsen var basert på uriktige opplysninger videreformidlet til Vendela, men er nå oppklart, opplyser advokat Jarle Roar Sæbø til VG.''

Hvis dette ikke bare er noe advokaten sier for å glatte over at Vendela bæsja på leggen da hun truet med å pusse advokaten sin på Hærland;-)

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=530269

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...