Gå til innhold

Litt i overkant hårsår, kanskje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir ingen rettssak! :-) Det var ikke liljekonvallen som ble for mye, men visstnok en 'misforståelse':

''Vendela Kirseboms sterke reaksjon - gjengitt i VG og på VG Nett - var først og fremst basert på en misforståelse om en konkret sketsj. Denne misforståelsen var basert på uriktige opplysninger videreformidlet til Vendela, men er nå oppklart, opplyser advokat Jarle Roar Sæbø til VG.''

Hvis dette ikke bare er noe advokaten sier for å glatte over at Vendela bæsja på leggen da hun truet med å pusse advokaten sin på Hærland;-)

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=530269

Hun blir ikke mer sjarmerende eller kynisk for det, nope!

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• Luska

5

• laban

4

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå begynner eg å tro at du er ho, og omvendt! :-)

Takk for komplimenten:-)

Skrevet

Takk for komplimenten:-)

Au, au...Det kan bety så mangt, men eg velger å tro du la størst vekt på det positive. :-)

Skrevet

Au, au...Det kan bety så mangt, men eg velger å tro du la størst vekt på det positive. :-)

Ja, vi snakka jo om _utseendet_ hennes akkurat nå, og jeg synes som sagt at hun er fantastisk vakker.;-)

Skrevet

Det blir ingen rettssak! :-) Det var ikke liljekonvallen som ble for mye, men visstnok en 'misforståelse':

''Vendela Kirseboms sterke reaksjon - gjengitt i VG og på VG Nett - var først og fremst basert på en misforståelse om en konkret sketsj. Denne misforståelsen var basert på uriktige opplysninger videreformidlet til Vendela, men er nå oppklart, opplyser advokat Jarle Roar Sæbø til VG.''

Hvis dette ikke bare er noe advokaten sier for å glatte over at Vendela bæsja på leggen da hun truet med å pusse advokaten sin på Hærland;-)

Hvorfor linker VG til sin egen påstand som de avkrefter, inne i avkreftelsen? Er ikke en av fordelene med nettavis at man kan korrigere - evt. fjerne - feil, med en gang de blir oppdaget?

Skrevet

Hvorfor linker VG til sin egen påstand som de avkrefter, inne i avkreftelsen? Er ikke en av fordelene med nettavis at man kan korrigere - evt. fjerne - feil, med en gang de blir oppdaget?

Ja, det skulle en tro, men denne saken er jo skapt av VG selv, som plantet feil vits, fikk Vendela til å uttale seg og så slo det opp stort! Ganske utrolig. Eller forresten - når det gjelder VG tror jeg det meste....;-)

http://www.kjendis.no/2008/09/18/547336.html

Skrevet

Men _grunn_, det er jo ikke Vendela-blomsten!

;-)

Skrevet

Datteren min har vært på prøveforestilling og sier at det handlet mye om Vandela i forhold til andre kjendiser hun tar for seg.

Ellers var det visst kjempemorsomt og hun mente at jeg ville le meg ihjel:-)

Jeg har stor sans for Anne Kat, så jeg har tenkt meg dit ja:-)

Skrevet

Datteren min har vært på prøveforestilling og sier at det handlet mye om Vandela i forhold til andre kjendiser hun tar for seg.

Ellers var det visst kjempemorsomt og hun mente at jeg ville le meg ihjel:-)

Jeg har stor sans for Anne Kat, så jeg har tenkt meg dit ja:-)

Jeg vil også se den:-)

Skrevet

Jeg vil også se den:-)

Jeg har akkurat bestilt. Gleder meg:-)

Skrevet

Ja, det skulle en tro, men denne saken er jo skapt av VG selv, som plantet feil vits, fikk Vendela til å uttale seg og så slo det opp stort! Ganske utrolig. Eller forresten - når det gjelder VG tror jeg det meste....;-)

http://www.kjendis.no/2008/09/18/547336.html

Som Are Kalvø vil si - mange vet ikke hvor mye arbeid det ligger bak slike reportasjer. Både feilinformasjon, oppslag om reaksjonen, oppklaring, formidling av reaksjonen på oppklaringen - en slitsom affære.

Og i neste uke kan hun snakke ut om den tøffe tiden og det beinharde mediekjøret, på en ny førsteside....

Persille1365381127
Skrevet

Vet du hva Jølsen, jeg har bestemt meg for at hvis det å rakke ned på meg får deg til å føle deg bedre med degselv, så værsigod. Jeg skal ikke la meg påvirke av det.

Du får anse det som en god gjerning, og så vil du få enorme belønninger i himmelen ;)

Skrevet

Ho var sexy på fremsiden av "Sports Illustatrated" sitt med flott kropp og bollemus str. M (medium) og det var i grunn det ho hadde "å slå i bordet med".

Drittkjedelig kvinnfolk!

Selvfølgelig bør Vendela tåle såpass, men jeg synes hun er ei flott dame :-) Hun er autoritær og arbeidssom. Det liker jeg. Hun ser også flott ut. Mange som er mer uspiselig enn henne, ja. skulle ønske jeg holdt meg like godt for alderen :-)

Skrevet

Som Are Kalvø vil si - mange vet ikke hvor mye arbeid det ligger bak slike reportasjer. Både feilinformasjon, oppslag om reaksjonen, oppklaring, formidling av reaksjonen på oppklaringen - en slitsom affære.

Og i neste uke kan hun snakke ut om den tøffe tiden og det beinharde mediekjøret, på en ny førsteside....

''Og i neste uke kan hun snakke ut om den tøffe tiden og det beinharde mediekjøret, på en ny førsteside....''

Uka etter kan ho prate om at ho og kjæresten ønsker barn, og uka etter kan ho stå frem som singel, glad og fri osv...

Skrevet

Ja, hun er en av de vakreste fotomodellene jeg vet om. En klassis skjønnhet.

Rart hvor forskjellig smaken er når det kommer til skjønnhet. Jeg synes ikke hun er så pen, jeg. Øynene er vakre, men hun er liksom så firkanta og rar i kjevepartiet, og så har hun så lange tenner.

Skrevet

Rart hvor forskjellig smaken er når det kommer til skjønnhet. Jeg synes ikke hun er så pen, jeg. Øynene er vakre, men hun er liksom så firkanta og rar i kjevepartiet, og så har hun så lange tenner.

Takk skal du ha, dette med tennene har eg prøvd å si til "morsan" men ho vil ikkje høre på meg.

Vendela er ikkje noe for meg.

Har du forresten sett og hørt ho i den der reklamen med : "Jamen mamma "et eller annet"" osv. æsj

Skrevet

''Og i neste uke kan hun snakke ut om den tøffe tiden og det beinharde mediekjøret, på en ny førsteside....''

Uka etter kan ho prate om at ho og kjæresten ønsker barn, og uka etter kan ho stå frem som singel, glad og fri osv...

På meg virker hun kald, kynisk og utrolig "se så deilig, jeg er da!" Og jeg finner henne absolutt _ikke_ sjarmerende :(

Skrevet

Jeg liker slikt kjeveparti, jeg:-) Er ikke alltid så begeistret for dem med mer smal/spiss hake.

Hvilke fotomodeller eller kjendiser synes du er pene, da?

Skrevet

Takk skal du ha, dette med tennene har eg prøvd å si til "morsan" men ho vil ikkje høre på meg.

Vendela er ikkje noe for meg.

Har du forresten sett og hørt ho i den der reklamen med : "Jamen mamma "et eller annet"" osv. æsj

den reklamen er jeg enig i er teit, men det er dels pga av stemme, dels pga innhold i det hun sier. Hun ser vakker ut til tross for dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...