Gjest bilkjøpet snart i boks Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Er på jakt etter ny bruktbil og bruker Finn.no flittig. Vet sånn noenlunde hvilket merke jeg vil ha, og prisklasse er også OK. Det jeg ser etter når jeg skal kjøpe er jo selvsagt interiøret, hvordan er det å sitte i bilen, hvordan får passasjerene i baksetet det, hvor god plass er det i bagasjerommet. Derfor irriterer det meg grenseløst når enkelte har lagt ut 6-7 bilder av bilen tatt utvendig, fra ulike vinkler. Skjønner ikke selgere at interiøret er vel så viktig? Eller - har de noe å skjule når de ikke viser bilder fra interiøret? Hva ser andre etter når de skal velge bruktbil først via nettet? 0 Siter
Shova Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Rust, særlig under, i motoren, hvor langt har bile kjørt, er den godt holdt vedlike, følt opp serviceavtaler, EU-gokjent, følger det med gode dekk, og så sjekker man interiøret Er du usikker ta den med til en sjakk på Falken! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.