Gå til innhold

Ut å spise i Oslo på lørdagen ...

Anbefalte innlegg

Gjest bestille bord?
Skrevet

9 stykker skal ut å spise på lørdagen før vi skal på Sound of Music.

Angelo`s (spist tidligere og likte maten godt) er tydligvis nedlagt, de har en egen side på nettet, men det kommer en automatisk telefonsvarer på at nummeret ikke er i bruk lenger. Søker på gateadressen, men det kommer ikke opp noen treff på noen restaurant der.

Har du et godt tips til en grei restaurant, helst i nærheten av Karl Johan (ikke godt kjent i Oslo), alderen på de som skal innover er fra 30 - 70 år, derfor vil vi gjerne ha litt allsidig mat.

Tror du det er lurt å bestille bord siden vi er "så mange" ?

Skrevet

Nå er jeg ikke kjent i Oslo, men jeg ville definitivt bestilt bord uansett ukedag om man er såpass mange. :o)

Skrevet

Mona Lisa ligger rett ved egertorget. Der er det koselig, ikke alt for dyrt og de har en variert og god meny. Når man er såpass mange er det alltid lurt å bestille bord.

Skrevet

Det var synd :(

Det er rett og slett tragisk. Jeg har aldri spist på bedre sted, jeg savner Angelos veldig!

Persille1365381127
Skrevet

Karl Johan er jo lang da...

Men det er Santinos ved Youngstorget, Mona Lisa på Egertorget, Hard Rock, Fridays og Egon ved Spikersuppa - f.eks.

Jeg liker Dinner ved Nationaltheateret :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...