Gjest bestille bord? Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 9 stykker skal ut å spise på lørdagen før vi skal på Sound of Music. Angelo`s (spist tidligere og likte maten godt) er tydligvis nedlagt, de har en egen side på nettet, men det kommer en automatisk telefonsvarer på at nummeret ikke er i bruk lenger. Søker på gateadressen, men det kommer ikke opp noen treff på noen restaurant der. Har du et godt tips til en grei restaurant, helst i nærheten av Karl Johan (ikke godt kjent i Oslo), alderen på de som skal innover er fra 30 - 70 år, derfor vil vi gjerne ha litt allsidig mat. Tror du det er lurt å bestille bord siden vi er "så mange" ? 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Nå er jeg ikke kjent i Oslo, men jeg ville definitivt bestilt bord uansett ukedag om man er såpass mange. ) 0 Siter
Skyer Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Mona Lisa ligger rett ved egertorget. Der er det koselig, ikke alt for dyrt og de har en variert og god meny. Når man er såpass mange er det alltid lurt å bestille bord. 0 Siter
Gjest bestille bord? Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Angelos er nedlagt! Egon? Det var synd 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Det var synd Det er rett og slett tragisk. Jeg har aldri spist på bedre sted, jeg savner Angelos veldig! 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Karl Johan er jo lang da... Men det er Santinos ved Youngstorget, Mona Lisa på Egertorget, Hard Rock, Fridays og Egon ved Spikersuppa - f.eks. Jeg liker Dinner ved Nationaltheateret 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.