Gå til innhold

Vinåpning - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vindunk er bra å ha, for de som liker vin, eller to vinåpnere som meg ja.

Portvin er tingen, GOD portvin!

Gleder meg til/om eg kommer på gamlehjem, da skal eg drikke portvin hver kveld klokka 2000.

Hvorfor i all verden vente til man er på gamlehjem? ;)

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

24

• morsan

19

• Lotte :o)

17

• mariaflyfly

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I frysen?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jepp, Tysrisk Pepper skal være iiiiiskald! :o)

Skrevet

I frysen?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skriveleif

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221769317' post='3962560]

Jepp, Tysrisk Pepper skal være iiiiiskald! :o)

Neida - fungerer helt fint romtemperert!

Tror faktisk jeg alltid har drukket den romtemperert. Deilig når en er forkjøla og tett i pusten :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221769340' post='3962561]

Skriveleif

:-D

Skrevet

Tror faktisk jeg alltid har drukket den romtemperert. Deilig når en er forkjøla og tett i pusten :-)

Prøv fryservarianten. Du går aldri tilbake til temperert ;o)

Gjest vinlysten
Skrevet

Når jeg kommer på hjemmet er det roboter som gjør alt arbeidet......... hvordan ellers skal vi skaffe oss de (antatt) nødvendige 500'000 helsearbeiderne? =)

Jeg er en av de, skal ta vare på deg;)

Men du svarer meg ikke...?

Skrevet

Krisen avverget, dytta korken nedi:)

Jeg drikker kirsebærlikør.

Skrevet

Aldri smakt portvin... Hvilken prosent er det?

Når du kommer på gamlehjem er du i seng kl 20, for at personalet skal være ferdig med alt kl 21... før vaktskifte kl 22...

Den eg har (strategisk plassert på bordet fremfor meg) er på 20 %.

''Når du kommer på gamlehjem er du i seng kl 20, for at personalet skal være ferdig med alt kl 21... før vaktskifte kl 22...''

Eg kan vaske meg i rævva sjøl!

Skrevet

Den skal da bli henta rett fra fryseren!-)

Skrevet

Da var det _ukontrollert_ dytting, og det kan ende i forferdelse.

ikke lett å ha kontrollen på det;-) Jeg dytta med en blyant mener jeg å huske. Først så går det innmari treigt, og plutselig glipper det med et plopp!

Skrevet

Når jeg kommer på hjemmet er det roboter som gjør alt arbeidet......... hvordan ellers skal vi skaffe oss de (antatt) nødvendige 500'000 helsearbeiderne? =)

Kina?

Skrevet

Aldri smakt portvin... Hvilken prosent er det?

Når du kommer på gamlehjem er du i seng kl 20, for at personalet skal være ferdig med alt kl 21... før vaktskifte kl 22...

I seng klokka 20 - det er vel hvis man er heldig! :-( Synes vi stadig vekk leser om eldre som legges i 5-6-tida... :-(

Skrevet

I seng klokka 20 - det er vel hvis man er heldig! :-( Synes vi stadig vekk leser om eldre som legges i 5-6-tida... :-(

Om mårran? ;p

Skrevet

Det er fordi friksjonen ikke avhenger lineært med kontaktflaten. Sannsynligvis kvadratisk.

Skjønte ikke helt det der. Men flaska utvider seg jo som regel nedover, så da er det vel ikke så rart at det sa plopp.

Skrevet

Jaaa, frysen er best, for da smaker det mindre sprit!! =P

Det er spritsmaken som får gørra til å løsne fra nese og bronkier!!!!!!

Skrevet

Hvorfor i all verden vente til man er på gamlehjem? ;)

Må nå ha _noe_ å se frem til, når en først skal inn på gamlehjem.

Dessuten har eg en "visjon" om å sitte i en gyngestol i haven om kvelden å nippe til ett glass Portvin, mens eg blir underholdt av en strykekvartett (som spiller Mozart), mens de hvite gardinene blafrer lydløst i bakgrunnen...:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221770043' post='3962600]

Om mårran? ;p

Neppe;-)

Gjest vinlysten
Skrevet

"vinlysten" er sikkert en mann uansett =P

DET er jeg ikke nei!

Men klart, du må jo tro det verste uansett... Synd for deg. Jeg liker deg nemlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...